Tema: Re: Gintui apie laimingus Krymo gyventojus Ra?kos Pyderacijos sud?tyje
Autorius: Audrys
Data: 2019-03-27 21:00:26
https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/kubilius-negavo-aukstos-europines-pozicijos.d?id=80732357

vel viska rusai supiso, kad europa balades klumpagalviui nesukure.

"Tomas"  wrote in message news:q6qld6$n52$1@trimpas.omnitel.net...

Kazhin ar pateisina. Nesi palikes nieko zhmonijos istorijai, raidai, jokio
pedsako. Shtai Putinas - yra. Ir po tukstancio metu jis bus minimas
metrasciuose ir analuose, kad buvo toks ir toks, dave imperijai ta ir ana.
Arba A.Kubilius. Apie ji knygas rashys, statys filmus, apdainuos baladese
kaip jis krize suvalde. O tavo tipo biomase geriausia ka gali nuveikti, tai
nebent pavergaut truputi, po to pakliuti i optima linija shunu konservus ir
ishnykt, deja be pedsako :(