Tema: Re: Iniciatyva surengti privalomaji referenduma del LietuvospasitraukimoisNATO
Autorius: Klumpius
Data: 2019-03-23 14:42:36
Kol esame NATO tol pakanka 2%. Isstojus is NATO tektu skirti ne maziau
6%. Tiek Rusija skiria vien tik tiesiogiai. Skirtingai Lietuva is tu 2%
dar sugeba "pavogti" VRM sistemai. Prisiminkim gelbetoju malunsparnius,
laivus ir t.t.

"Lietuvos kariuomenė planuoja laivo pirkimą"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos-kariuomene-planuoja-laivo-
pirkima.d?id=80650559
teršalų likvidavo ir gelbėjimo užduotims Baltijos jūroje vykdyti
-
Kariuomenei padidino finansavima. Dabar svarsto kur tuos pinigus
iskaisioti. Visuotines karines prievoles nesugebama ivesti, nes pinigu
nera, bet perka kariuomenei visiskai nereikalinga laiva. Jeigu toks
laivas reikalingas tai ji turetu pirkti, sakykim, Prisgaisrines apsaugos
ir gelbejimo departamentas prie Vidaus reikalu ministerijos.

Kokios tiketinos tokio finansavimo pasekmes?

"Paviešinti išskirtiniai vaizdo įrašai iš „Ilovaisko katilo“: tai buvo ne
karas, o sušaudymas tire"
delfi.lt/news/daily/world/paviesinti-isskirtiniai-vaizdo-irasai-is-
ilovaisko-katilo-tai-buvo-ne-karas-o-susaudymas-tire.d?id=65795248
Kol Kijeve vyksta paradas, mes čia esame priešakinėje ir, kaip sako
kariai, sėdime plikais užpakaliais  nei technikos, nei normalios
ginkluotės, nei žmonių

"Apklausa: didžioji dalis gyventojų sutinka gynybai skirti 2 proc. BVP"
delfi.lt/news/daily/lithuania/apklausa-didzioji-dalis-gyventoju-sutinka-
gynybai-skirti-2-proc-bvp.d?id=79386209
Daugiau nei 60 proc. gyventojų sutinka krašto apsaugai skirti 2 proc. BVP
- pusė jų sutiktų gynybai išleisti daugiau.
-
Reikia ar daugiau skirti, kad padengti ankstesniuju skolas

"G. Jeglinskas. Ar vis dar reikia didinti krašto apsaugos biudžetą?"
delfi.lt/news/ringas/politics/g-jeglinskas-ar-vis-dar-reikia-didinti-
krasto-apsaugos-biudzeta.d?id=75519159
Grafikas viršuje labai aiškiai parodo, kiek eurų Lietuva „sutaupė“
nevykdydama NATO gynybos asignavimų įsipareigojimo. Duobės „gylis“  apie
4 mlrd. eurų, kurių mes neinvestavome į šalies gynybą. Tai reiškia, jog
ilgą laiką krašto apsauga tik vegetavo: nieko nestatėme, neatnaujinome
ginkluotės, nekaupėme atsargų, neinvestavome į žmones. Todėl turime
situaciją, kokią turime  trapi infrastruktūra, neadekvati ginkluotė,
senos technologijos...  tai, ką buvo apleidę ir ignoravome, dabar turime
atkurti ir sukurti.
-
Skola ivardinta. 4 milijardai. Ir skolas grazinti privaloma, nes tuo
pasirupins antstoliai is Rusijos arba Lenkijos.

Cituoju Delfi skelbta straipsni:
Dešimt metų brazauskinių valdžios absoliučiai moraliai korumpavo mūsų
generalitetą. Jiems pridalino generolų laipsnių, žvaigždžių ir jie
tylėjo, matydami, kaip naikinama kariuomenė.
2008 gruodį, kai nueinanti Gedimino Kirkilo Vyriausybė pasirašė kontraktą
už 190 mln. litų pirkti minų medžiojimo laivus...

"Didžiausias pavojus Lietuvai  Lenkija"
Ozolas: Mano galva, Europos Sąjunga iš esmės buvo kuriama tam, kad būtų
galima taikiu būdu perdalinti sienas po Helsinkio susitarimų, kurie
reiškė, kad sienas galima būtų keisti tik konflikto būdu. ES yra sukūrusi
tokius teisės kanonus, kurie puikiausiai leidžia perdalinti sienas
„kosovizuojant“ bet kurią teritoriją. Visi nugalėtojai  Čerčilis,
Ruzveltas, Stalinas  sienas vedė taip, kad jos perkirstų tautas, kad būtų
sukurtos įtampos zonos. O kadangi Amerikai niekada nebus priimtinas nei
Prancūzijos, nei Vokietijos dominavimas Europoje, jai reikia turėti kokią
nors fiziškai galingą jėgą. Tai  Lenkija. R. Sikorskis ir žaidžia būsimu
sienų perdalijimu.
-
Ozolui protas nusvito po to kai tomasevskininkas is neapykantos papjove
jo sunu.

"D. Grybauskaitė: negali būti net kalbos apie ES kariuomenę"
delfi.lt/news/daily/lithuania/d-grybauskaite-negali-buti-net-kalbos-apie-
es-kariuomene.d?id=72319258
neturi būti karinių struktūrų, kurios pakeistų ar dubliuotųsi su NATO
-
Niekas Grybauskaites neklauso. Kuria ir toliau.

"Apklausė gyventojus dėl grėsmių Lietuvai: rezultatuose  keli netikėtumai"
delfi.lt/news/daily/medijos-karas-propaganda/apklause-gyventojus-del-
gresmiu-lietuvai-rezultatuose-keli-netiketumai.d?id=80015657
Ar pritaria, kad Lietuvos Krašto Apsaugai (...) iki 2030 m. būtų skiriami
2,5 proc. BVP, tokiems užmojams KAM tyrime pritarė 41 proc. (nepritarė 43
proc.).
-
Kodel staiga nuo buvusiu 0,8% dabar skirsime 3 kartus !!! daugiau? Todel,
kad Lietuva imasi finansuoti Lenkijos gynyba.

"Kaimynai taikosi į prestižinį klubą: Rusijai tektų koreguoti bet kokius
agresijos planus"
delfi.lt/news/daily/medijos-karas-propaganda/kaimynai-taikosi-i-
prestizini-kluba-rusijai-tektu-koreguoti-bet-kokius-agresijos-planus.d?
id=80505335
Lenkija iki 2030 m. įsipareigojusi skirti 2,5 BVP gynybai.
-
Reriketu naikinti Lietuvos KAM'a ir valdyma perduoti Lenkijai

"M.Jurkynas: galiu nuraminti svajotojus  Šiaurės šalimi netapsime"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/mjurkynas-galiu-nuraminti-svajotojus-
siaures-salimi-netapsime.d?id=54774851
-
Greitai Lietuva is viso valstybe nebus laikoma

Lietuva įveliama dėl Lenkijos interesų... 2012-05-20 15:15
Pirma, dėl NATO pajėgų veikimo Lietuvoje yra tariamasi su NATO, o ne su
Lenkijos gynybos ministrais.
Antra, Lenkija ne tokia jėga,kuri galėtų netgi save apsiginti, o ką jau
kalbėti apie kitų šalių gynimą.
Trečia, Lietuva gali būti puolama vien dėl to, kad bus susidėjusi su
Lenkija, t.y. Lenkijos kariuomenė turės teisę dislokuotis Lietuvoje.
Taigi, kur logika dėtis su šalimi, kuri pati savęs nepajėgi apsiginti ir
su kuria pats dėjimosi faktas silpnina Lietuvos saugumą.
Taigi, mano nuomone Juknevičienės gynybinė politika, grindžiama dėjimusi
su Lenkija, yra Lietuvai nereikalinga, be to, labai neišmintinga,
pirmiausia tuo, kad ji mažina pasitikėjimą Lietuva regione, ypač Ukrainos
ir Baltarusijos, o taip pat tampa kliūtimi tiesioginiams pasitikėjimo
ryšiams su Slovakija, Čekija ir t.t. Gi tokių Lietuvos ryšių, suartėjimo
ir pasitikėjimo kliudymas ir yra viena iš Lenkijos strateginės politikos
krypčių regione. Taigi Juknevičienės politiką vertinu, kaip Lietuvos ir
apskritai regiono pavedimą Lenkijos valiai, o tai jau yra suvereniteto
praradimo lygio dalykai.
Apskritai dėtis su Lenkija, kurios politika yra nestabili tiek
Vokietijos, tiek Rusijos atžvilgiu, kuri ir dabar yra okupavusi Lietuvos
teritorijos dalį, yra beprotybė.
Be to, tai daroma, kai akivaizdu, kad Tauta yra prieš karinio
bendradarbiavimo santykius su Lenkija.
Karaliačiaus krašto militarizavimas gali būti ta pradžia, dėl kurios
Lenkija reikalaus Lietuvos, kad ji leistų dislokuoti Lenkijai savo
ginkluotes Lietuvoje, jog taip grasintų Karaliaučiui iš visų pusių. Taip
galvoti visiškai logiška. Taigi Lietuva Juknevičienės susitarimais su
Lenkija įveliama į konfliktą, kuris būtų grynai dėl Lenkijos interesų.
Jokių Lietuvos bendrų planų su Lenkija negali būti, o jeigu jie yra, tai
apie juos privalome būti informuoti, akivaidu, kad jais einama prieš savo
Tautą, Lietuvos valstybę, todėl Lietuvos partizaninis veikimas prieš
Lenkijos kariuomenę Lietuvoje neišvengiamas. Taigi tie bendrų planų
kūrimą yra visiški neišmanėliai.
-
Yra konkretus pareigunai. Kodel prokuratura nekelia baudziamosios
atsakomybes klausimo?

"A.Ažubalis: Lietuva ir Lenkija toliau turi veikti išvien saugumo srityje"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/aazubalis-lietuva-ir-lenkija-toliau-turi-
veikti-isvien-saugumo-srityje.d?id=59197169
-
Kodel nei Latvijai, nei Estijai nereikia Lenkijos?

Klausimas 2012-07-27 21:32
Tuomet savaime kyla klausimas,KODEL LIETUVA įSTOJO į NATO BLOKAą.

Lenkija-ne NATO 2012-07-27 19:10
Ažubali,Lietuva įstojo ne į Lenkijos karines struktūras,bet į NATO
bloką,todėl Lietuvai reikia ne Lenkijos,bet daugianacionalinių NATO
pajėgų bendradarbiavimo ir pagalbos gynybos srityje.