Tema: Re: Iniciatyva surengti privalomaji referenduma del LietuvospasitraukimoisNATO
Autorius: Klumpius
Data: 2019-03-22 16:36:05
O kiek referendumu reikia, kad burliokai apsiramintu? As uz referenduma ir
v visuotine karine prievole.

"Juozaitis kritikuoja Lietuvos pasirengimą karui ir teigia, kad
kariaujančių moterų negali būti"
delfi.lt/news/daily/lithuania/juozaitis-kritikuoja-lietuvos-pasirengima-
karui-ir-teigia-kad-kariaujanciu-moteru-negali-buti.d?id=80558883
Tegul jos sėdi prie kompiuterių, logistikoje, medicinoje.
-
Pritariu Juozaiciui, kad vadovybeje sipnaprotyste. Bet ta pati galiu
pasakyti ir apie Juozaiti.
Kariuomeneje koviniams buriams priklauso tik 40% zmoniu. Jeigu butu
visuotine privaloma tarnyba tuomet visos moterys "sedetu prie
kompiuteriu, kogistikoje ir medicinoje" ir dar joms reiketu atseiketi 20%
vyru, kad padetu nudirbti moteriskus darbus. Siandien gi musu kariuomeneje
60% vyru atlieka moteru vaidmeni kariuomeneje. Kad nebutu tokios gedos
reiketu visuotinai saukti i kariuomene 1-3 menesiams, kurios metu ismoktu
komandinio darbo, kaip suteikti pirma pagalba, gyvenimas kareivinese,
gyvenimas lauko salygomis ir t.t. Sunku tai net pavadinti kariuomene.
Mano vaikai skautu stovykloje prie Kernaves gyveno palapinese ir valge
lauko virtuveje pagaminta maista. Stovyklavimas tokioje stovykloje kainavo
10% minimalaus atlyginimo. Paskaiciuojan. Vieno menesio 30,000 vaiku
"tarnyba" valstybes biudzetui kainuotu 2 milijonus. Po tarnybos galima
butu ju paklausti kaip jie nesugeba uz minimalu 400 euru atlyginima
pragyventi, jeigu gyveno uz 40 euru?
Ir tik tuomet is atitarnavusiu atrinkti kas noretu savanoriais tarnauti
koviniuose daliniuose. Sakykim 10 menesiu ir dar 2 menesiai skirti skautu
mokymams. Paskatinimui po tarnybos jiems turetu buti isduodami leidimai
saunamam ginklui, pirmenybe i valstybes tarnyba, teise i daugybine
pilietybe. I savanorius nebutina priimti is karto po "skautu" tarnybos.
Savanoriais gali uzsirasyti, pavyzdziui, po skyrybu seimoje ar kitu
gyvenimo sukretimu...

"Skvernelis apie kariuomenę: kol kas visuotinio šaukimo įvesti neįmanoma"
delfi.lt/news/daily/lithuania/skvernelis-apie-kariuomene-kol-kas-
visuotinio-saukimo-ivesti-neimanoma.d?id=78934069
papildomai reikėtų 120 mln. Jei kalbame ir apie merginas, tai dvigubai.
-
Neveiksnus besmegenis

"Gynybos apžvalgininkai: kvalifikuoto kario per tris mėnesius parengti
neįmanoma"
delfi.lt/news/daily/lithuania/gynybos-apzvalgininkai-kvalifikuoto-kario-
per-tris-menesius-parengti-neimanoma.d?id=66097078
Mūsų sekretorės turi būti baigusios aukštąjį mokslą, mokytis ketverius
metus, o karys turi 12 savaičių. Kariui parengti reikia mažiausiai pusės
metų, o tam, kad jis išmoktų veikti dalinyje,  dar pusės... poligone teko
stebėti egzaminus.
„Jie blogai juda mūšio lauke, apie automatizmą nėra kalbos. Jie daro
tokias klaidas, kokių po bazinio parengimo neturėtų daryti.
-
Nei vienas sauktinis/savanoris nera paruostas Lietuvos gynybai. Uz tokius
rezultatus KAM'o vadovybe turetu buti susaudyta uz Tevynes isdavima.

"A.Pocius: atlikta karo prievolė rodo piliečio santykį su valstybe"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/apocius- atlikta-karo-prievole-rodo-
piliecio-san tyki-su-valstybe.d?id=52248047
Visame pasaulyje galioja nuostatos, kad į tam tikrus valstybės tarnybos
postus priimami valstybiškai mąstantys, atsakingi piliečiai, kurie yra
atlikę savo prievolę valstybei.

"Estijos generolas: savo piliečiams patikime namuose laikyti ir
granatsvaidžius"
delfi.lt/news/daily/lithuania/estijos-generolas-savo-pilieciams-patikime-
namuose-laikyti-ir-granatsvaidzius.d?id=69644614

"Ministerija nepritaria idėjai įvesti priesaikas valstybės tarnautojams"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/minister ija-nepritaria-idejai-ivesti-
priesaikas -valstybes-tarnautojams.d?id=53132459
-
VRM vadovybe irgi reiketu susaudyti uz Lietuvos isdavima

"Kaip tampama visuomenės pūliniu: tingusis jaunimas"
pilietis.delfi.lt/voxpopuli/kaip-tampama-visuomenes-puliniu-tingusis-
jaunimas.d?id=55047133&categoryID=515179
Stebint tokį išplerusį jaunimą, natūraliai kyla klausimas: o kokia gi
perspektyva jo laukia praėjus keliems dešimtečiams (ar net anksčiau)?

"Studentas: dėl šalčių esu priverstas praleisti paskaitas"
3w delfi.lt/news/daily/education/studentas-del-salciu-esu-priverstas-
praleisti-paskaitas.d?id=63003406
....vos prabudęs pirmiausia įsijungiu šildytuvą ir laukiu, kol kambario
temperatūra bus pakankamai aukšta, kad galėčiau išlipti iš lovos.

Panelė 2013-10-14 10:24
Neduok dieve tokio vyro, kuris nepašildęs kambario, iš lovos neišlipa..

"Oželytė  apie du Nepriklausomybės aktus su skirtingose vietose esančiais
Brazausko parašais"
delfi.lt/news/daily/lithuania/ozelyte-apie-du-nepriklausomybes-aktus-su-
skirtingose-vietose-esanciais-brazausko-parasais.d?id=80570069
Aš moterimi pasijaučiu tada, kai sutinku vyrą, kuris man patinka kaip
vyras. Tada aš pasijaučiu moterimi.

"Jūsų vyras nebenori sekso? Gali būti, kad jis serga depresija"
3w delfi.lt/news/daily/Health/jusu-vyras-nebenori-sekso-gali-buti-kad-jis-
serga-depresija.d?id=60645687
Ko tikites is vaikeliu? Visada budavo taip, kad vaikelis iseidavo i
kariuomene ir grizdavo vyras.

mama 2013-06-28 14:17
turiu 22 metų sūnų, jam buvo 2 psichozės priepuoliai per paskutinius 2
metus, anksčiau nieko panašaus nebuvo, sūnus mokosi puikiai, turi gerą
atmintį, gydytojas pripažino šizofreniją- ligoninėj gavom stiprius
vaistus nuo kurių jis tik miega, jokių emocijų, gydytojas tai vadina kad
padeda nuo ligos, kitų alternatyvų neieško dabar turės naudoti visą
gyvenimą, mačiau ligoninėj vaikiną kuris po tėčio mirties labai pergyveno
- atsidūrė psihūškėj, jam 32 metai, jau nepanašus į žmogų, kažkoks
robotas su pampersu, žiauru. psichiatrija Lietuvoj nežinau, bet tik
vaistų kišimas, gydytojas su manim, mama, visai nekalba, vos išsimušėm
vaistų pavadinimą, viską kalba tik su ligoniu, nes sūnui virš 18 metų.
nesuprantu kaip gali apie vaistus kalbėti su daržove. kur mamos teisės?

"Šizofrenija supina tikrovę su fantazija"
3w delfi.lt/news/daily/Health/sizofrenija-supina-tikrove-su-fantazija.d?
id=55638805

Kita mama, 2012 02 18 18:42
Būkit geri, tie, kas nesat susidūrę su šizofrenija, tylėkit. Patikėkit,
skaityti Jūsų nesupratimą, neįsivaizdavimą, kas tai per liga, yra labai
sunku, Ir skaudu. Mūsų šeimai prieinama visi geriausi gydytojai ir
ligoninės. Bet medicina beveik bejėgė prieš šią ligą. Reikia labai gero
gydytojo, kuris sugebėtų pritaikyti vaistą. Kai kam pasiseka, atranda
tinkamą vaistą, kai kam - ne. Liga labai individuali. Bet pagrindinis
simptomas anaiptol nėra haliucinacijos arba kaip dažnas sakoma -
asmenybės susidvejinimas. Pagrindinis simptomas - jėgų gyventi
neturėjimas. Nepradėkit tik aiškint apie gyvenimo prasmę - jaunas žmogus
guli lovoje, nes jaučiasi labai psichiškai pavargęs. Dažnai negali valgyti
- pykina. Gyvenimas slenka lyg stebimas pro lango stiklą. Dėl vaistų -
jie padeda, bet kartu fiziškai naikina žmogų. Mano vaikui 19 m., geriam
šiandien arbatą kavinėje - rankos dreba taip, kad sunku išlaikyt puodelį,
skundžiasi sausgyslių trūkčiojimais. Tai baisi biologinės prigimties
liga. Liga, o ne būsena.
-
Tai parvezk jam is taboro heroino doze... 99% "ligoniu" atsirado, nes uz
juos viska mama nusprendzia, viskuom pasirupina. O paauglysteje motina
jau nebegali savo atzalos poreikius tenkinti. Prasideda priekaistai
valstybei...
Kaip juos gydyti? Vienintelis vaistas - kariuomene.

tikras psichiatras, 2012 02 18 20:52
svarbiausias šizofrenijos bruožas(visų rūšių):negalėjimas nusėdėti vietoje
(pvz:vaikščiojimas iš kampo į kampą).Tai yra visų šizofrenijos rūšių
vienintelis bruožas.
-
Negerai kai mamos sveikus savo vaikus pristato kaip psichinius ligonius.
Pacioms mamoms kariuomemes reikia.