Tema: Re: sausio 13
Autorius: trickyvic
Data: 2011-01-09 16:14:28
Nu tu dabar pats pagalvok, jei tau toks procesas nera skausmingas, kaip
galima is TV boksto saudyti ? is "pauksciu tako" ? ar is vieno is tu
iliuminatoriniu langu? O gal saude sededami greituminiame lifte? nu
isiskaitykit i sakini bent jau cituodami, priraso grafomanai visokie
sudu, o po to zmones juos goupsuose cituoja.