Tema: Re: D.Grybauskaite: kartais ir man sunku su premjeru susikalbeti, ne tik visiems
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-23 13:19:28
kam tu brunki cia savo sovietine retorika?
seniau sakydavo - jei ne su komunistais - tada valstybes prieshas.
dabar tokie kaip tu visdar naudoja ta pati shablona tik kintamuosius
pakeite: jei ne uz konservus - tai uz komunistus...
Kai atsikratysi postsovietinio mastymo stereotipu tada galbut suprasi, jog
Lietuva nebera nei vienpartine, nei dvipartine valstybe.

Be to man labiau but patinkes protingas variantas, kur premjeras but
ishtaises klaidas kurios jam buvo su pirshtu rodomas, vietoj to kad sakes
jog anie viska stabdo nes dirba nelietuvai. Taip isheina jo paties padaryti
klaidu taisymai- darbas priesh lietuva ?