Tema: Re: D.Grybauskaite: kartais ir man sunku su premjeru susikalbeti, ne tik visiems
Autorius: amenox
Data: 2010-12-23 10:04:10
"Kartais ir man sunku su premjeru susikalbėti, ne tik visiems. Bet matydama,
kad jis daug ką daro, ką būtina daryti - net skausmingas reformas,
skausmingus įstatymus priima ir prisiima didžiulius nepasitenkinimo smūgius.
Bet žinau, kad tai jis daro sąžiningai, taip, kaip supranta savo pareigą. Ir
atsilaiko nuo lobistinių interesų, tai aš labai vertinu bet kuriame
politike", - apie premjerą kalbėjo prezidentė.

Jei kazka postini, postink iki galo.