Tema: Re: Petkevicius budelis
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-11-01 19:56:54
Nelabai čia apsisuka.. daug kas ir taip žinojo.
 mano tėvas girdėjo pasakojant kaip Petkevičius siautėjo aplink Šilavotą. O
tėvas jaunystėj gyveno N.Ūtoj, netoli Šilavoto, tai rimtai galėjo girdėt.
Be to, jo brolį, mano dėdę, stribai suėmė ir pasodino Vorkutoj, grįžęs
išgyveno kelis mėnesius ir mirė. N.Ūtoj ir palaidotas Kadangi jis dalyvavo
antivokiškam pogrindy, komunistai tikėjosi, kaip ir savas, dirbs jiems, kai
atsisakė, pasodino. Visas jo nusikaltimas buvo, kad su kunigu rašė ir
platino atsišaukimus. Kunigą irgi kažkur nudaigojo.
  Gali būt, kad Petkevičius asmeniškai dalyvavo tame irgi. Tik dabar jau
nėra ko paklaust.