Tema: Re: Petkevicius budelis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-11-01 13:16:52
"Itin slapta KGB sifravimo aparatura CZV gavo is lietuviu"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=33654593
1990-uju vasara JAV lietuviai nupirko ir i Vokietija atgabeno galinga radijo
stoti, skirta Seimui. 1991-uju sausio 13-aja rusu kariuomenei Vilniuje
pradejus zudyti zmones. Tiketina, jog si aparatura per Sausio ivykius
isgelbejo ne viena gyvybe.
ATAS vadovas dar ir dabar su apmaudu prisimena kaip riausiu isvakarese bande
itikinti vidaus reikalu ministra Marijona Misiukoni, kad Auksciausiai
Tarybai nuo ankstaus sausio 8-osios ryto reikalingos dideles policijos
pajegos. M. Misiukonis atkirto, kad jo saltiniai tokios informacijos
nepranesa. Ir kai apie 7 val. parlamento link pajudejo raudonuju kolonos,
prie Auksciausiosios Tarybos tebuvo 15 policininku. Juos minia iskart
nuslave.

"Kaltinamasis genocidu tikina partizanui sunaikinti plano nekurpes"
3w
delfi.lt/news/daily/lithuania/kaltinamasis-genocidu-tikina-partizanui-sunaikinti-plano-nekurpes.d?id=35828157
Itariamasis genocidu, 71-eriu pirmasis atkurtos nepriklausomos Lietuvos
vidaus reikalu ministras Marijonas Misiukonis, teige, kad iki tos dienos jis
nepazinojo ne vieno is kitu kaltinamuju - nei Petro Lagucko, nei Rimanto
Kublicko, nei Sergejaus Tichomirovo. Mazdaug is penkiolikos saugumieciu ir
milicininku burio, apsupusio A.Kraujelio sodyba, M.Misiukonis sake pazinojes
tik kartu dirbusius kelis vyrus.
--
Tokiu budu vyriausybe, padedama suniasklaidos, kenke Landzbergiui zlugdydama
Lietuvos ekonomika.

"N.Ozelyte: Sausio 13-aja K.Prunskiene neturetu izengti i parlamenta"
3w
delfi.lt/news/daily/lithuania/nozelyte-sausio-13-aja-kprunskiene-neturetu-izengti-i-parlamenta.d?id=27776751
Pasak N. Ozelytes, 1991 m. sausio 7 diena, iseidama porai dienu poilsio,
Auksciausioji Taryba (AT) isleido nutarima, draudzianti Vyriausybei keisti
kainas. Taciau sausio 8 d. K. Prunskiene esa "savavalisku sprendimu pakele
kainas (vidutiniskai 3,2 karto, nedidinant pusbadziu gyvenanciu zmoniu
atlyginimo !!!) ir, lyg laukdami sito zenklo, "Jedinstvo" buriai susirinko
prie AT".
"Be jokios abejones, visa sita situacija buvo isprovokuota K. Prunskienes.
Ji AT atsidure sausio 13 d. 11 val. ryto, po zudyniu, ir ta nakti ji tikrai
nebuvo AT. Ji pasisaipe is manes, kad as pasirinkau ne ta vada, kad V.
Landsbergis jau skrenda i Amerika ir kad jis pabego. Nieko jai tada
nesakiau, nes zinojau, kad jis Lietuvoje"
"Jeigu Darius Kuolys ta nakti nebutu atbeges i parlamenta ir nepasakes, kad,
dingus Albertui Simenui, K. Prunskiene bando apsisaukti Vyriausybes vadove,
galbut tuomet dar ir kiltu kam nors klausimu del perversmo autoriu, bet
dabar ju nekyla"
Jos teigimu, daug ka pasako faktas, kad K. Prunskienes apsauginis Simenui
esa "liepe sesti ir vaziuoti, prigrasino, kad cia tuoj pat perversmas ir ji
nuzudys".
"Man si diena labai svarbi. Ilga laika galvojau, kodel mums neduoda net
Sausio 13-osios zenkliuko? Visai nenoriu nei ordino, nei medalio - musu
pareiga buvo ten buti - nors ne visi ten buvome - ir supratau, kad turbut
del vienos vieninteles priezasties visa laika valdzioje buve socdemai
neduoda zenkliuku: tada zmones suzinotu, kuriu is musu ten nebuvo", -
aiskino N. Ozelyte.

Suniasklaida mums plauna smegenis apie demokratine Lietuva. Is tikro Lietuva
yra kriminaline valstybe su politruku vykdomomis politinemis zmogzudystemis
"V.Pociuno zuties byla perkvalifikuota i nuzudymo"
3w
delfi.lt/news/daily/lithuania/vpociuno-zuties-byla-perkvalifikuota-i-nuzudymo.d?id=31676883

"A.Medalinskas. Kuo skiriasi partiju virsuneles nuo organizuotu
nusikalteliu?"
3w
delfi.lt/news/ringas/lit/amedalinskas-kaip-atskirti-politikus-nuo-organizuotu-nusikalteliu.d?id=37272145

Remiantis europiniais standartais, jeigu pareigunas galimai pazeide
istatymus ar pamatines etikos normas, jis turi atsistatydinti is pareigu.
Jeigu taip nepasielgia pats, is jo tai padaryti pareikalauja partijos
vadovybe. Nomenklaturine linija, kuri prie Algirdo Brazausko buvo sekmingai
igyvendinta Lietuvoje, skelbe, kad kol teismas nenuteisia, pareigunas gali
likti savo kedeje. Byla tokiam pareigunui ilgai uztrukdavo ir neretai
sulaukdavo senaties. Budami opozicijoje konservatoriai kritikavo
nomenklaturini poziuri i ,,savus''.

,,Tvarka ir teisingumas'' taip pat skelbesi partija, kuri vykdys skaidria
politika, bet kai i korupcini skandala iklimpo sios partijos pirmininko
pavaduotojas Vilniaus vicemeras Evaldas Lementauskas, "tvarkieciu" lyderis
Rolandas Paksas muru stojo ir aiskino, kad tai klanas puola. Ne vienas
rimtas "tvarkieciu" sprendimas savivaldybeje, jiems vadovaujant Vilniui,
nevyko be partijos pirmininko zinios. O R. Pakso desinioji ranka sostines
savivaldybeje E. Lementauskas bei kairioji ranka Vilniaus meras Juozas
Imbrasas buvo tik vykdytojai. Matyt, siai trijulei reiketu vienodai
paskirstyti atsakomybe uz 50 mln. litu, skirtu Nacionalinio stadiono
statybai, pradanginima bei kitus ne maziau tamsius darbus savivaldybeje.
Nuo Arturo Zuoko valdymo gime praktika, kuri jau yra viesa paslaptis
Lietuvoje: partijos, skirdamos savo zmonems itakingas kedes valdzioje, ypac
savivaldybese, valdanciose didelius finansinius srautus, reikalauja dalies
siu srautu nukreipimo savo naudai.

Dabar pastebeta, kad prie ju prisideda ir savivaldybes, kuriu teritorija
juda kontrabandiniai srautai. Dalis siu seseliniu pinigu patenka i partijos
kisene, o kita, matyt, prisideda ir prie politiku milijonieriu skaiciaus
auginimo bei ju turtejimo net per giliausia krize. Sis procesas iki siol
nera ivertintas Lietuvos teisesaugos ir kitu tarnybu.

Nuspresta tikrinti seseline buhalterija tik tos partijos, kuri neitiko
likusiems politinio elito zaidejams. Bt net ir Darbo partijos byla vis
neisvysta dienos sviesos. Juk tada ir kitoms partijoms tektu pripazinti, kad
ju veikla remiasi tokiais pat principais. ,,Rubikono'' seselineje
buhalterijoje buvo ivairiu partiju politiku pavardes. Nepaisydamas sio
skandalo ,,Rubikonas'' ir toliau sekmingai valdo Vilniu, esant
konservatoriu, liberalcentristu ir socialdemokratu koalicijai.

Kuo sios politiku grupes skiriasi nuo organizuotu nusikalteliu. Ar tik tuo,
kad vieni is ju vaiksto su baltomis apykaklemis ir todel yra nelieciami?