Tema: Re: http://www.lrytas.lt/-12849777091283503062-k-prunskien%C4%97s-partija-ketina-su-v-putino-viening%C4%85ja-rusija-pasira%C5%A1yti-bendradarbiavimo-sutart%C4%AF.htm
Autorius: Alvidon
Data: 2010-09-20 21:38:51
Aik tu šikt ;) Pasikark ;) Išgerk raminančių ;)
Tu esi mano priešas. Priešiškos ideologijos atstovas.
Tu baisesnis/pavojingesnis už visas prunskienes.
Ir tu neturi teisės kalbėti visos tautos vardu (kaip ir aš).
Ir tas tavo kalbėjims tautos vardu irgi yra priešiškos ideologijos
dalis, gana esminė dalis. Tik komunistuojantys/fašistuojantys
kalba tautos vardu. Kiti gi bevelija kalbėt įstatymų požiūriu.
O įstatymų požiūriu Prunskienė nenusikalto. Moraliniu požiūriu
jin man šlykšti, bet tai dzin. Ne dzin yra tik kiek pasekėjų jin turi.
Ačiu dievui berods nedaug, ir matomai jų nedaugės.