Tema: Re: Teroristai seuteja
Autorius: Idomumo Dele
Data: 2018-08-14 19:40:00
ar tu gali suprasti, kad stribu persirenginejimas partizanais
negali panegti to, ka padare konkretus nepersirengeliai.
asaros byra, kai skaitai, kaip teroristai uzminavo komsomolcu sokius,
arba imete granata i sokius ir zarnos ant lempu ir sienu.
Jeigu tai yra teisetas kerstas, tai yra toks pat, kaip numesti bomba A uz
Perl Harbora. Sugyvulejusiu inirsis.
tokiems paminklai nestatomi.

Vidas Makauskas <vms@centras.lt> ra?e