Tema: Re: Teroristai seuteja
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-08-13 23:37:33
Rusija iki siol triedzia apie fasistus, kutrie. Milijonai ten liudininku.
Lietuvoje irgi tokiu yrsa. Nes partizanai mazai ju saude.

lietuvis 2013-10-11 09:23
Partizanai zude savus? ar tuos kurie tarnavo tarybinei valdžiai?
tinginius ir pijokus kurie su mielu noru stojo į kolūkius ir po to ėjo su
stribais iš ūkininkų gyvulius ir grūdus atėminėjo? ar kolaborantus
dirbusius sovietinėse valdžios struktūrose? tai jie man nesavi, nors ir
lietuviai bet išdavikai ir priešai. TAIP, tokius niekšus partizanai
šaudė, ir ištisomis šeimomis kartais. ir TEISINGAI darė, čia ne
banditizmas o šiukšių išvalymas. dar MAŽAI iššaudė. o tikslas šaudymo
ištisomis šeimomis buvo gudrus ir teisingas: iššaudei visą šeimą, tai po
to išgamos visoj apskrity kuriam laikui bijodavo skųsti partizanus,
skųsti kur slepiasi žmonės nuo trėmimų, gyvulius atiminėti į kolchozus ir
t.t. praktika parodė, kad tokia taktika buvo labai veiksminga. o ypač
veiksmingas buvo ruskių persikėlėlių šaudymas ištisomis šeimomis,
šušaudydavo vieną šeimą tarybinių "imigrantų" iš didžiosios rosijos, po
poros valandų miestelyje jau nė vieno ruskio nelikdavo, staigiai mantą
susipakuodavo. todėl mes TURIME BŪTI amžinai DĖKINGI Lietuvos Partizanams
(taip, iš didžiosios raidės), nes tik jų dėka Lietuva išliko lietuviška,
priešingu atveju būtų Lietuvoje kaip Latvijoje arba Estijoje, kur rusai
sudaro beveik pusę gyventojų ir diktuoja savo sąlygas.
 iš kitos pusės, NIEKAD partizanai nešaudydavo iš karto, VISADA pirma
įspėdavo - nešdinkis namo rosijon, nes bus blogai, nustok dirbti rusams;
jei ir dirbi valdiškoj įstaigoj tai paslapčia dirbk Lietuvai; nustok
varyt žmones į kolūkius, nes blogai baigsis, ir t.t. ir pan. mano tėvo
gimtam kaime Šilalės rajone partizanai vieną išgamą (vietinį lietuvį)
TRIS kartus įspėjo, dirbo ne tik vietinėj valdžioj (seniūnu berods), bet
ir aktyviai su stribais. tai tą išgamą ne tik įspėjo, bet ir sumušę buvo,
galvojo gal susipras. nesusiprato tarybinis šiukšlė. apsistatė apsauga,
pastoviai jį lydėdavo trys keturi stribai. po to važiavo "konvojus" į
Tauragę :D lydėjo tą išgamą krūva nkvd ir stribų. partizanai surengė
pasalą prie tilto. iššaudė visus išgamas iš kulkosvaidžių, senelis
pasakojo kad sunkiųjų kulkosvaidžių papliūpos girdėjosi už kelių
kilometrų. po to senelis važiavo pro tą vietą kitą dieną, nuo išdavikų ir
nkvd'istų kraujo visas kelias buvo permirkęs, sunkiųjų kulkosvaidžių
suvarpyti ir į šipulius suskaldyti vežimai mėtėsi šalikelėje. va taip
išgamoms ir būdavo, jei nesuprasdavo įspėjimų, galas būdavo aiškus. ir
nereikia čia pezėti kad partizanai savus skriausdavo, tie kas prieš
Lietuvą, kas su rusais, kas su tarybų valdžia - ne savi, nors ir lietuvių
tautybės, jie išdavikai kuriuos teisingai partizanai naikino.

> ir nesakyk. liudininku daug yra, ne popieriniu, kurie pasakoja, kaip
> viskas buve. zude kalkoznykus suzvereje nuo desperacijos misko budeliai,
> is ko jiems buvo gyventi, jei nei is plesikavimo ?
> kita istorijos puse yra ta, kad kaip filmuose, jiems buvo del ko
> kersyti,
> deja kerstas nuejo per toli ir uzgavo mazai kuo kaltus.
> vanagas kaip vadas atsakingas. sovietu teismas negi is lempos
> suskaiciavo lavonu skaiciu, ka jo chebra pridirbusi ? tipo pameluoti
> ateinancioms kartoms ?
>
> "Motoras" <motoras@motoru-pasaulis.com> ra?e

namų,o po karo
darbintas