Tema: Re: Teroristai seuteja
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-08-14 17:10:14
Partizanai kovojo uz Lietuvos laisve pagal civilizuotu valstybiu
nustatytas taisykles

pirmam 2013-10-31 14:38
ir kitiems ,turbut is Latviu gatves,kai jus apmoke aisku apie Hagos
konvencijas ar tarptautines karo taiskles net neuzsimine,aisku ir kam,nei
NKVD nei KGB nei dabartiniai Kremliaus gaujai(ten tapati NKVD-KGB) tas
net nerupejo-sitie nuzudytieji net pagal tarptautines taisykles yra
kariai,nes matyt nespejo ar nesusiprato nuo lavonu nurengti uniformu,o
pagal tarptautinius susitarimus karys nesiojas matomus skiriamuosius
zenklus ir ginkla jau yra karys,o ne ginkluotas civilis.taip ,kad cia
nuzudyti yra ne kazkokie teroristai,o Lietuvos kariai-savanoriai,butent
tokie ir sudare salygas 1918-1920 susikurti Lietuvos respublikai ir
butent todel tokius okupantai taip stengesi isnaikinti,kad ne tik jie
zutu,bet ir ju genofondas isnyktu-ir beveik pavyko-nes dabar kokie 30%
per rinkimus saziningai nieko neverciami uz okupantus ir balsuoja...

"Įrodė 98 m. MGB tardytojo kaltę, tačiau į kalėjimą nesodins"
delfi.lt/news/daily/lithuania/irode-98-m-mgb-tardytojo-kalte-taciau-i-
kalejima-nesodins.d?id=69780540
Nuotrauka iš MGB albumo, skirto darbuotojų mokymams. Agentų-smogikų
grupė, persirengusi Lietuvos partizanų uniformomis. Antroje eilėje,
trečias iš dešinės stovi agentų-smogikų organizatorius Lietuvoje
Aleksejus Sokolovas. Lietuvos SSR, XX a. 5 deš. Užrašas rusų kalba:
„Nacionalistų uniforma aprengta agentų grupė“

V. 2015-02-05 11:04 IP: 95.173.33.84
Vėlokai gimęs esi, jeigu nežinai, kad "liaudies gynėjais" okupacinė
valdžia vadino "istrebitelius" , o partizanus - "buržuaziniais
nacionalistais".
Pasiskaityk LUkšos-Daumanto knygą "Partizanai". Ten jis aiškiai parašo,
kad partizanams tekdavo kovoti ir su elementarių plėšikų gaujomis. Be to
partizanai į užduotis eidavo tik uniformuoti. Kuomet mundiruotės tiek
suplyšo, kad jau nebuvo galima jų naudoti - teko organizuoti naujų
siuvimą, o kovinį aktyvumą SUMAŽINTI. T. Y. kaip kurių operacijų
atsisakyti, nes nepakako uniformų.

tai va, 2011 04 26 22:18
Lietuvos partizanų vadų suvažiavimas įvyko 1949 m. vasario 2-22 d.
Šiaulių aps. (dabar - Radviliškio r.) Minaičių k. Stanislovo Mikniaus
sodyboje įrengtame Prisikėlimo apygardos vado Leonardo Grigonio-Užpalio
bunkeryje. Suvažiavime dalyvavo atstovai iš visos Lietuvos. Vasario 2-10
d. vyko konsultacijos ir pasitarimai, vasario 10 d. - BDPS Prezidiumo ir
Karo Tarybos jungtinis posėdis, o vasario 11-17 d. - LLKS Tarybos
posėdis. BDPS Prezidiumo ir Karo Tarybos 1949 m. vasario 10 d.
jungtiniame posėdyje buvo nutarta Lietuvos ginkluoto pasipriešinimo
organizaciją pavadinti Lietuvos Laisvės Kovos Sąjūdžiu. LLKS Tarybos 1949
m. vasario 11-17 d. posėdyje buvo svarstyti 25 klausimai, tarp jų
sąjūdžio politinė programa, ginkluoto pasipriešinimo taktika, sąjūdžio
politinė, ideologinė, organizacinė ir kita veikla, LLKS statutas,
partizanų uniformos, pareigų ir laipsnių ženklai ir kt. Paskutinėmis
suvažiavimo dienomis buvo sudaryta LLKS vadovybė ir priimti kreipimaisi į
sąjūdžio dalyvius bei kitus Lietuvos gyventojus.
LLKS Tarybos posėdyje buvo priimta LLKS Tarybos 1949 m. vasario 16 d.
deklaracija. Joje buvo išdėstytos pagrindinės sąjūdžio politinės
programos nuostatos, pabrėžta, kad okupacijos metu LLKS Taryba yra
aukščiausias tautos politinis ir karinis organas, vadovaujantis politinei
ir karinei tautos išlaisvinimo kovai. Deklaraciją pasirašė 8 posėdžio
dalyviai: LLKS Tarybos Prezidiumo pirmininkas Jonas Žemaitis-Vytautas,
Tauro apygardos vadas Aleksandras Grybinas-Faustas, Vakarų Lietuvos
partizanų srities štabo viršininkas Vytautas Gužas-Kardas, LLKS
Visuomeninės dalies viršininkas Juozas Šibaila-Merainis, Prisikėlimo
apygardos štabo viršininkas Bronius Liesis-Naktis, Prisikėlimo apygardos
vadas Leonardas Grigonis-Užpalis, einantis Pietų Lietuvos partizanų
srities vado pareigas Dainavos apygardos vadas Adolfas Ramanauskas-
Vanagas, LLKS Tarybos Prezidiumo sekretorius Petras Bartkus-Žadgaila.
Deklaracija kartu su kitais Lietuvos partizanų vadų suvažiavime 1949 m.
vasario 2-22 d. priimtais dokumentais sudarė teisinį ir politinį Lietuvos
ginkluoto pasipriešinimo pagrindą, suteikė laisvės kovoms naują pobūdį,
įteisino LLKS kaip visuotino organizuoto ginkluoto pasipriešinimo
sovietinei okupacijai organizaciją, o jos Tarybą - kaip vienintelę
teisėtą valdžią okupuotos Lietuvos teritorijoje.

tai va, 2011 04 26 22:17
Lietuvos partizanai atitiko tarptautinėje teisėje kariuomenei
priskiriamus požymius  turėjo vadovybę, dėvėjo uniformas, ginklą nešiojo
atvirai, laikėsi karo tradicijų. Jie buvo Lietuvos kariuomenė okupuotoje
Lietuvoje. Dėvėdami karines uniformas su atitinkamais skiriamaisiais
ženklais laisvės kovotojai pabrėždavo, kad jie yra nepriklausomos
Lietuvos gynėjai.
Partizanai kovojo už savo valstybę, kuri buvo sunaikinta ir prijungta
prie SSRS. Jie atstovavo savo valstybei, nes buvo teisėti jos piliečiai.
Partizanus aktyviai palaikė visuomenė.
Laisvės kovotojai okupacijai priešinosi ne tik ginklu, bet ir rašytiniu
žodžiu. Per partizaninį karą Lietuvoje ėjo apie 60 pavadinimų periodinių
leidinių ir apie 20 pavadinimų neperiodinių leidinių. Okupaciniams
laikraščiams skleidžiant melą ir sovietinę propagandą partizanų
laikraščiai buvo vienintelis šaltinis, iš kurio gyventojai sužinodavo
apie tarptautinius įvykius, jie buvo vienintelė spauda, puoselėjanti
tautinę kultūrą, tradicijas, ugdanti tėvynės meilę, pilietiškumą, dorovę.

Tarptautinė teisė to tevynes isdavimas, 2011 10 01 15:25
Tarptautinė teisė pripažįsta teisėtu pasipriešinimą okupacinam režimui.
Teisėtu laikomas pasipriešinimas, kai jis turi struktūras, centralizuotą
vadovybę, politinę programą, pasipriešinimo dalyviai viešai nešioja
atpažinimo ženklus ir ginklus. Kilęs ginkluotas pilietinis
pasipriešinimas siekė atkurti Lietuvos neprikausomą valstybę (pagal
Lietuvos laisvės kovos sąjūdžio politinę programą). Prasidėjus Lietuvos
reokupacijai 1944 m., sovietinį režimą įtvirtino represinės struktūros.
Sovietinis saugumas (NKVD-MVD ir MGB-KGB) kartu su partiniais organais
formulavo užduotis, o pagrindinė ginkluoto pasipriešinimo (kuris nebuvo
laikomas teisėtu pasipriešinimu) slopintoja buvo įvairių tipų NKVD-MGB
kariuomenė. Pagalbine ginkluota jėga buvo sukarintinaikintojų (ginkluotų
kolaborantų, daugiausia iš vietos gyventojų) būriai.