Tema: Re: Teroristai seuteja
Autorius: Audrys
Data: 2018-08-14 10:39:32
"aprengė žalia miško brolių uniforma "

O taip, banditus renge vieninga uniforma:D  Ir kas jas tieke? ties tuo tavo
pezalo skaitymus ir baigsim.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:pksqae$mr7$4@trimpas.omnitel.net...

“Aš  KGB agentas Lyras” (sokolovininkas apie sokolovininkus)"
-
KGB agentas, kurį saugumas apie 1950-uosius metus aprengė žalia miško
brolių uniforma ir pasiuntė į girią žudyti partizanų, Lietuvai paskelbus
nepriklausomybę nutarė atverti širdį  duoti parodymus apie savo judošišką
veiklą... Lyro išpažintyje galima aptikti ir tokias eilutes: “Knygos
parašyti pats nesugebėsiu, nes neturiu literatūrinių gabumų. O jeigu
atsirastų norintis smulkiai aprašyti mano gyvenimo odisėją, aš pasiruošęs
padėti”.
Taigi KGB agentas  smogikas Lyras, 1950 - 1953 metais veikęs Tauragės,
Simno, Butrimonių apylinkėse, o 8-ame dešimtmetyje sekęs iš Sibiro
grįžusius tremtinius, dėl jam vienam težinomų priežasčių ėmė vengti
susitikimų ir pokalbių su buvusiais savo priešais  miško broliais. Lyras,
po Kovo 11-osios akto paskelbimo, regis, noriai padėjęs išsiaiškinti
kelių partizaninių grupių išžudymo aplinkybes, staiga tarsi vandens
prisisėmė į burną: nežinau, neprisimenu, nemačiau. Džiugu, kad jis bent
jau nepakeitė gyvenamosios vietos ir pavardės. (Taip pėdas yra sumėtę
keli dar gyvi sokolovininkai.)
-
Nuotraukoje: sovietų armijos kariškiai "šukuoja" mišką ieškodami Lietuvos
partizanų.

"250 tūkst. litų  už politinę ir moralinę išdavystę"
-
„Politine prostitute niekad nebūsiu“
M. Dūdonis  greičiausiai ne vienintelis dešinysis, kuriam už melagingus
parodymus šiandien pasiūlytas solidus honoraras (tardomam Jonui
Zajančkauskui VSD pareigūnas irgi pažėrė įvairiausio pobūdžio grasinimų,
jeigu neprisipažins dalyvavęs J. Abromavičiaus nužudymo akcijoje). Viršila
M. Dūdonis baiminasi, jog anoji pusė vis tik ras, kas susigundytų
solidžia sumele - ketvirčiu milijono litų. Sutiks pasėdėti cypėje keletą
metelių, už tai paskui mėgausis sočiu gyvenimu. Jeigu tik sutikusiojo
prisiimti svetimas nuodėmes paskui nenudaigos kalėjime. Kam mokėti
įspūdingą honorarą, jei galima liudininką pašalinti?! Kad anoji,
sovietinės nomenklatūros, pusė elgiasi nesirinkdama priemonių, - vargu ar
ką nors stebina.
-
Kuo skiriasi 1918 ir 1990 metų savanoriai?
Man buvo sunku patikėti, jog Lietuvos slaptosios tarnybos užsiimtų
grasinimu, šantažu, papirkinėjimu ir persekiojimu tų, kuriems, sveiku
protu vadovaujantis, reikėtų ant krūtinių kabinti ordinus ir medalius.
Tąsyk įsiminė retorinis M. Dūdonio klausimas: kuo skiriasi 1918-ųjų ir
1990-ųjų savanoriai? Ogi vieniems davė žemės už priešinimąsi Rusijai,
kitus už tą pačią veiklą dabar sodina į kalėjimą, bet kokia kaina ieško
priekabių.
-
Šiandieninio VSD skandalo fone M. Dūdonio žodžiai neatrodo iš piršto
laužti, sugalvoti, išprotauti.

"Ilgai lauktas VSD direktoriaus Povilo Malakausko pasitraukimas"
Beje, P.Malakauskas traukiasi iš posto, tačiau klausimai, susiję su jo
veikla, taip ir lieka be konkrečių atsakymų. Kodėl jis nepateikė Seimo
NSGK tų nelemtų 12-os pažymų ir kiek šis nepateikimas pakenkė valstybės
interesams? Kodėl jis delsė atleisti susikompromitavusius VSD pareigūnus,
o sąžiningai parlamentarams liudijusių saugumiečių nepriėmė atgal į
tarnybą? Galų gale taip ir neaišku, kodėl P.Malakauskas tapo VSD vadovu?
Juk tarnaudamas krašto apsaugos ministerijoje bei STT jis nepasižymėjo
jokiais konkrečiais darbais, neturėjo jokių nuopelnų. Atvirkščiai, kai
kurie buvę kariškiai pastebi, jog P.Malakauskas nuolat konfliktavo su
tuometiniu karinės žvalgybos ir kontržvalgybos vadovu Kostu Mickevičiumi,
tuometiniu kariuomenės vadu Jonu Kronkaičiu. Tad ne iš piršto laužti
įtarimai, kad į VSD postą po susikompromitavusio Arvydo Pociaus jis buvo
pasodintas tik tam, kad šioje tarnyboje kuo ilgiau išlaikytų egzistavusią
netvarką.

Rimas B 2015-11-30 18:50 IP: 78.60.22.100
Malakausko tėvas pokarinis komjaunimo aktyvistas Žemaitijoje, po to
mokėsi Maskvoje Berijos aukštojoje mokykloje. Būdamas VRM papulkininku
išėjo į atsargą.Motina lenkė. Šeimoje buvo kalbama rusiškai. Pats Pavlik
(taip jis buvo vadinamas šeimoje) lietuviškai išmoko tik darželyje. Taigi
čia kadras kaip ir drg. J.Jurgelis.

On Sun, 12 Aug 2018 21:11:34 +0000, Idomumo Dele wrote:

> ir nesakyk. liudininku daug yra, ne popieriniu, kurie pasakoja, kaip
> viskas buve. zude kalkoznykus suzvereje nuo desperacijos misko budeliai,
> is ko jiems buvo gyventi, jei nei is plesikavimo ?
> kita istorijos puse yra ta, kad kaip filmuose, jiems buvo del ko
> kersyti,
> deja kerstas nuejo per toli ir uzgavo mazai kuo kaltus.
> vanagas kaip vadas atsakingas. sovietu teismas negi is lempos
> suskaiciavo lavonu skaiciu, ka jo chebra pridirbusi ? tipo pameluoti
> ateinancioms kartoms ?
>
> "Motoras" <motoras@motoru-pasaulis.com> ra?e

namų,o po karo
darbintas