Tema: Re: politikieriai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-09-10 21:48:45
Idomiausia sioje temoje diskusija. Atrodo,  kad visi durnaropemis apsirije.
Pati virsune tai temos autoriaus. Paraso apie 5% ir diskusija tesia apie
durnanami. Ko gero jis ir butu pirmas kandidatas. Ka apie tai zinau:
1. Valdzia paskaiciavo ir spaudoje pranese, kad po 15 metu vienam
dirbanciajam teks 2 kartus daugiau pensininku
Ka tu siulai? 2 kartus padidinti sodros mokescius? Valdzia siulo panaikinti
sodra kaipo tokia. O visa pensiju biurokratine masina tau kaups pensija
individualiai. Tai yra atliks tai ka siuo metu atlieka privatus pensijiniai
fondai. Skirtumas tas, kad sodra tures valstybine garantija. Gerai tai ar
blogai? Kokie 50% Lietuvos gyventoju, sulauke pensijos, gaus kokius 50-200
litu sios dienos kainomis. Tik bazine pensija gaus ir dabartiniai eiliniai
valstybes tarnautojai del tu paciu priezasciu. Reforma atliekama ne tau ar
man, bet tiems keliems procentams zmoniu, kad jie neliktu be pensiju: gauna
penkiazenklius atlyginimus, o isejus i pensija gauna 10 kartu maziau. Kai
visa gyvenima dirbes zmogus uz minimuma gauna beveik ta pati minimuma.

> 1. Originalus gimstamumo, asocialiose seimose, skatinimo budas :)
Pagal ka sprendi apie asocialias seimas? Gyventum uz minimuma, galva guldau,
kad butum asocialus. Tarp kitko kaimynei (medikei) gime invalidas. Kolega
ginekologas sake, kad per 30 metu asocialios motinos nepagimde nei vieno
debilo ar issigimelio. Pavardino kiek problemu su 'inteligenemis' buna...
Kas trukdo vaikui is asocialios seimos suteikti nemokama maitinima, moksla.
Paimk pavyzdziui koki nors Navicka. Tevai jau nuo kokios 6 klases eme
samdyti repetitorius, kad uz ausu istemti iki aukstosios. Bet kuris
asocialiam vaikui reiketu 100 kartu maziau pastangu, kad is jo padaryti
zmogu.

> 2. Deretu nustatyt ir tevu (darbingo amziaus) skiriama procenta (pajamu)
> skirta islaikyt ir augint vaikams.
Kvailys. Nors alimentams yra procentai nustatytas.

> 3. Papildomos lesos i biudzeta. Gi tie 5% butu apmokestinti pajamu
> mokesciu :)
Kvailys kvadratu

> 4. Palaipsniui didinant si procenta butu galima isvis atsisakyt penciju, o
> tevu sumoketas lesas pencijoms, pervest i pasalpu fonda skirta vaikams
> islaikantiems tevus. Velgi sukuriamas administravimo mechanizmas, naujos
> darbo vietos, pelnas valstybei.
Balti arkliai. Toliau irgi nenutrukstami balti arkliai.