Tema: Re: politikieriai
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-14 14:36:33
Na va neveltui as taip sekiau visas tas diskusijas, tai visgi paiskeja,
kad tie kurie cia ant visu spjaudosi ( visokie smokai alvidonai ir
romualdai), kad as ar dar kas nors kitas besizavintis liberaliomis
paprastam zmogeliui palankiomis idejomis yra komunistas, tie patys
zmones vadindami save demokratais is tikruju pasirodo yra vagys,
apgavikai ir ne per nago juodyma negeresni isperos negu tik ka pakavotas
gensekas.
Kaip jums liezuvis ( ty pirstai ) nenupuna juodinant kitus, jus tokius
demokratus kokie esat jus tikrai reiketu sodinti i esalona ir
kibenifeninti kuo toliau nuo Lietuvos, sakykim i kokia vidine mongolija,
kad neturetumete ka vogti ir kad neisheitu prie interneto prisijungti
ishverstaskuriai ishgamos jus, kaip jus sventa Lietuvos zemele dar
nesioja as neisivaizduoju, korporatyvinio elito prostitutes.