Tema: Re: politikieriai
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-14 15:05:51
Del rasybos klaidu tai tamsta cia veltui konfose galiu rasyti taip, kaip
patinka man, bile, kad tik mane suprastu...
As saves neisaukstinau tiesiog pasakiau, kad zmones kurie spjaudo ant
kitu yra patys purvini siuksles blogesni uz staliniecius, del tyrimo tai
ka ten tirti patys gi parasete kas ir kaip, tsakant nuosirdus
prisipazinimas, o kodel Mongolija? O todel, kad toli ir interneto ten
neperdaugiausia....
O putoju todel be faktu ir speliojimu, kad tai cia daro visi, tipo as
kazkuo prastesnis uz tamsta ir negaliu paputoti?

Tai va ruoskit rysulius, riskit zemes ziupsneli i nosines kampa ir
vaziuosit jau greitai...