Tema: Re: Vata
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-28 08:39:51
On Fri, 27 Jul 2018 22:41:56 +0300, Tomas wrote:

> Gal jis ish sentikiu, Petras I ishtreme.

Petras I iszude 2 milijonus sentikiu, nes teige jog jie nera rusai

Apie 1980 vienas senas statybininkas nuo Gomelio pasakojo, kad jis yra
lietuvis. Motina jam pasisake kai si buvo mirties patale ir isreikalavo
pazada niekam nesakyti, nes uzmus. Ir tikrai taip butu. Uztenka
pasidometi kaip Stalinas naikino baltarusius ir Baltarusija. Minska
tiesiog nuslave nuo zemes pavirsiaus, kad neliktu ne lietuvisko kvapo.

"Kaip sovietai Stalino įsakymu griovė ir niokojo Vilnių"
delfi.lt/news/ringas/lit/kaip-sovietai-stalino-isakymu-griove-ir-niokojo-
vilniu.d?id=68513410
1942-03-23 nacių okupuotą Vilnių subombardavo sovietų tolimoji aviacija.
1942 m. kovo 24 d. 6.00 val. 746-ojo AP vadas pulk. Lebedevas siunčia
kovinį pranešimą Nr. 22:
1. Naktį iš 3.23 į 42.03.24 pulkas keturiais lėktuvais (Pe-8) bombardavo
Vilnių. Bombardavimo laikas 22-05-23-05. (…) Aukštis 21005000 metrų. Į
tikslą numestos 26 bombos, iš jų: dvi FAB-1000 (bombos masė kg  aut.),
vienuolika FAB-500 ir trylika FAB-250. Pažymėtina, kad visos 26 bombos
pataikė į miesto centrą ir stoties rajoną...
Priešo priešlėktuvinė gynyba:
Vilniaus nedengia priešlėktuvinė gynyba, nes, bombarduojant miestą, nė
vienas lėktuvas nebuvo apšaudytas zenitinės artilerijos...

"Sovietų užimtame Vilniuje prasidėjo košmariškos orgijos"
delfi.lt/news/ringas/lit/sovietu-uzimtame-vilniuje-prasidejo-kosmariskos-
orgijos.d?id=68461666
Dabar tikriausiai nėra galimybių nustatyti, kodėl 3-iojo Baltarusijos
fronto vadas armijos generolas I. Černiachovskis nusprendė Vilniuje
panaudoti tokį pražūtingą miestui ginklą. Vienas liepsnosvaidžių
batalionas buvo pajėgus sukurti vientisą ugnies zoną 33,5 km fronte.
Kuprininiai batalionai turėjo 240 liepsnosvaidžių, 540  fugasinių, o
mažutį Vilnių degino du batalionai. Žinant, kad sovietai Vilnių traktavo
kaip savo nuosavybę, tokio vandalizmo logiškai paaiškinti niekaip
neįmanoma.
Jokios karinės būtinybės deginti miestą nebuvo  mūšiai slopo, o išlikę
vokiečiai jau buvo pasitraukę į vakarinę dalį.
1944 m. liepos 11-oji tapo viena juodžiausių dienų Vilniaus istorijoje
liepsnosvaidžių daliniai sudegino sovietų jau užimtą Senamiesčio
teritoriją.
-
Del tos pacios priezasties kaip kad nuslave Minska - kad neliktu ne
kvapo, kad cia kazkada gyveno lietuviu tauta su savo materialiniu auksto
lygio kulturiniu palikimu. O kas Rusijoje. Net Maskvos kremliaus sienos
paaukstintos 6 metrus, kad sudaryti ispudi, kad ne laukiniai Maskvoje
gyveno.

Juozas Barškietis 2015-07-11 12:53 IP: 78.60.166.13
Berods 1987 metais žurnale "Ogoniok" skaičiau buvusio karo dalyvio-
lakūno straipsnį, apie jų eskadrilei, susidedančiai iš penkių bombonešių,
buvo duota užduotis galingomis 500 kg. bombomis subombarduoti Vilniaus
senamiesčio bažnyčias. Tačiau įvykdyti šias "šėtono" užmačias sutrukdė
labai stipri vokiečių zenitinės artilerijos ugnis, todėl bombas jiems
teko mesti paskubomis, nesitaikant ir iš didelio aukščio, tad į bažnyčias
nepataikė. Tik viena bomba (kaip vėliau išaiškėjo) pataikė į zakristiją,
laimei ir ta nesprogo. Minėtas lakūnas, būdamas tikintis, bombas išmetė
tik nuskridęs toliau nuo Vilniaus, bet šis jo poelgis kitų lakūnų buvo
pastebėta- jis buvo išsiųstas į bausmės batalioną. O minėta nesprogusi
bomba iki šiol guli užkasta prie Arklių ir Visų Šventųjų gatvių esančiame
skvere. Tai man 1993 metais patvirtino net du šio įvykio liudininkai.
Tačiau tuo metu, kad ją surasti, tai mes dar neturėjome tokio bombų
ieškiklio, nes liudininkų teigimu- ji užkasta dviejų metrų gylyje. O
vėliau taip ir užsimiršo...

Zladiejus Teisingasis 2015-07-11 13:50 IP: 83.190.93.252
O kada parašys straipsnį,kaip lenkai užgrobę Vilniaus kraštą,žudė
lietuvius vien tik todėl,kad pastarieji nemokėjo lenkiškai?
-
Niekada, nes tam reikia didziuliu pinigu atminciai iamzinti. O
tomasevskininku kontroliuojama Vilniaus valdzia to neleis padaryti.

Jonas 2005-03-14 18:57
Armija Krajova Vilnije saude Vilniaus universiteto studentus - lietuvius,
taciau niekas niekur apie tai nekalba. Mano mociutes brolis buvo
susaudytas toje pacioje duobeje su kitais 35 jaunuoliais - jie visi
uzkasti Rasu kapinese. Is tiesu - galetu tuo bent kiek pasidometi ir
Vilniaus universiteto istorikai. Juk lietuviai studentai i si
universiteta, atgavus Vilniu, buvo perkelti is Kauno ir cia lenku
nacionalistu buvo susaudyti... - Per pirmasias 2 savaites po Vilniaus
atgavimo buvo iszudyta 17,000 lietuviu. Veliau zudymai buvo ziauresni ir
metodiniski. Todel Bernardinu baznycioje rastu AK archyvu placiajai
visuomenei neskelbia. Beje, dalis dokumentu yra jau sunaikinti.

"Rasų kapinėms  3 mln. eurų"
delfi.lt/news/daily/lithuania/rasu-kapinems-3-mln-euru.d?id=68395176
-
Spekite kaip tomasevskininku su Varsuvos spectarnybu pinigais
kontroliuojama Vilniaus valdzia panaudos sias lesas.

> "Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message

protestas-pries-titova-liejosi-aistringi-sukiai-pylesi-miltai.d?
id=78671205