Tema: Re: Vata
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-26 19:38:11
> taigi aiskiai matosi, kad apie protestuotojus sneku.

Saunuoliai protestuotojai. O va Viniuje tikri bydlos gyvena, nes net
protestuoti nesugeba. Karta buvau prie parlaento tai ten buvo grupele
tutaku su treningais, kurie langus eme dauzyti. Tai pirma mintis buvo
kodel policija ju nesusemia. Demokratija... Paskui skaiciaus, kad kazkas
tarp ju konflikte zmogu uzmuse