Tema: Re: Izraelio pavyzdys
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-06-04 22:46:33
Genocido centro (valstybinė istaiga tirianti tokius dalykus)  duomenimis, nuo 1941-06-22 iki 1944-07 okupantai naciai nuzudė apie 200 tūkst. Lietuvos žydų

Šaltinis:  http://genocid.lt/centras/lt/147/c/

Juk ne bezdzione kokia esi? Negi taip sudetinga suprasti tuos Lietuvos gyventoju ir rezidencijos tyrimo centro duomenis?