Tema: Re: Izraelio pavyzdys
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-06-04 00:16:15
On Sun, 03 Jun 2018 21:29:53 +0300, Gintas wrote:

> Manau, kad nors ir krapstai ta savo uzpakali daznai, vistiek nesuvoki ko
> klausiama. Tad primenu klausima:
>
> O, bet , taciau.......... Zinodami kiek nuzude okupantai vokieciai,
> kodel vis neivardijama kiek nuzude rusai? Kodel klausiant "kiek nuzude"
> vis pezama apie mistinius prarastuosius, kuriu dalis grizo i Lietuva po
> 1956m.

Ar ne issamiai atsakiau?

Gintai, tu uzpakali dazniau savo krapstyk. Jeigu Lietuvoje iszudyta
200,000 zydu tai pasakymas, kad Lietuvoje iszudyta 1,2 milijono Lietuvos
pilieciu teisingas. Jeigu nesutinki tai Lietuvoje nebuvo iszudyta 200,000
zydu. Ir uz tokius tavo pareiskimus tau grestu baudziamoji atsakomybe,

"Lietuvos ambasadorė: Londone lietuvių yra daugiau nei Klaipėdoje"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos-ambasadore-londone-lietuviu-yra-
daugiau-nei-klaipedoje.d?id=75228310
Izraelyje lietuvių kilmės žmonių apie 250 tūkstančių  tai yra Lietuvos
žydai. Pagal įstatymus jie gali turėti ir Izraelio, ir Lietuvos
pilietybes.
-
Bet didziausios Lietuvos zydu populiacijos yra ne Izraelyje, o Pietu
Afrikoje ir JAV.

"Vidmantas Valiušaitis. Dėl Škirpos  tiesa yra kita, pone mere"
delfi.lt/news/ringas/lit/vidmantas-valiusaitis-del-skirpos-tiesa-yra-kita-
pone-mere.d?id=76523491
1941 m. birželio 24 ir 25 d., t. y. tuo metu, kai vokiečių Kaune dar
nebuvo, o gatvėse vyko sukilėlių kovos su besitraukiančia Raudonąja
armija, Čikagos lietuvių dienraštis „Draugas“ iš Stokholmo, Helsinkio ir
Berlyno gauta informacija dėjo dideles titulines antraštes: „Lietuvoje
paskelbta nepriklausomybė“, „Sukilusi Lietuvos kariuomenė užėmė Kauną“.
Pirmojo puslapio pranešimuose skelbė, kad „sudaryta nauja Lietuvos
vyriausybė“, „pulk. Škirpa  premjeru“, „nebus persekiojami žydai“, „pulk.
Škirpa uždraudęs žydų persekiojimus Lietuvoje“.
Gal ponas meras turi atsakymą į kitą klausimą: kodėl „nacių kolaborantas“
K. Škirpa, Amerikos spaudoje dėl žydų padaręs viešą pareiškimą,
akivaizdžiai priešingą nacių generalinei politikai, tą pačią dieną
Berlyne buvo internuotas? Juk žmogus, tariamai norėjęs „atsikratyti
žydų“, būtų buvęs itin pravartus Lietuvoje! Naciai kaip tik pirmosiomis
dienomis nelabai sėkmingai bandė organizuoti pogromus prieš žydus ir
patys pripažino, kad jiems nesisekė.
Nuo savęs Ph. Friedmanas (raporte) priduria: „Tačiau Stahleckeris, kuris
vykdė samdinių verbavimą iš fašistų partizanų junginių, bedarbių
policininkų ir nusikaltėlių pasaulio, su nuostaba ir nusivylimu atrado,
kad lietuviai, kaip taisyklė, atsisakydavo galimybės, kurią jiems
pasiūlydavo tūkstantmetis Reichas (išskirta V.V.). „Tai nebuvo paprastas
dalykas,  skundėsi Stahleckeris,  suorganizuoti efektyvius veiksmus,
nukreiptus prieš žydus.“
Jau daug pasako faktai, kad vokiečių okupacijos metu Lietuvoje veikė
vienas geriausiai organizuotų antinacinės rezistencijos pogrindžių
Europoje ir kad didelis skaičius lietuvių, ypač inteligentų, atsidūrė
vokiečių kalėjimuose ir koncentracijos stovyklose.
-
Atsakomybe turetu prisiimti ir tie vilnieciai, kurie sita sunbezdzione
issirinko Vilniaus meru

zenonas skrickus 2017-12-05 20:16 IP: 78.58.174.216
Praleista viena smulkmena. Bet esminė. Vokiečiai, įžengę į Kauną, rado
sudarytą laikinąją Ambrazevičiaus Lietuvos vyriausybę ir paskelbtą
nepriklausomybę. Ta vyriausybė kreipėsi raštu į vokiečių vadovybę su
prašymų nevykdyti Lietuvoje žydų represijų. Kreipimasis guli Vokietijos
archyve. Gautą kopiją šio dokumento turi vienas privatus asmuo Kaune.
Tai, kad ta vyriausybė neturėjo galimybės veikti, kitas reikalas.
-
Birželio 28 d. lietuvių sukilimas buvo baigtas ir sukilėliai vokiečių
nuginkluoti. Tačiau nekaltų žmonių žudynės tęsėsi. Ginkluoti sovietiniai
komisarai, politrukai, bolševikų kariai, atsilikę nuo pagrindinių
pasitraukusios Raudonosios armijos pajėgų, toliau terorizavo, plėšė ir
žudė Lietuvos žmones.

"K. Škirpa: nepriklausomybės gelbėtojas ar nusikaltėlis žmonijai?"
delfi.lt/news/daily/lithuania/k-skirpa-nepriklausomybes-gelbetojas-ar-
nusikaltelis-zmonijai.d?id=74785430
-
Traipsnyje rasoma viena, o ideto dokumento nuotraukoje skaitome kitka:
Artėjant išsilaisvinimo valandai iš sovietiškai-komunistinio teroro ir
žydijos išnaudojimo, reikia visomis įmanomomis priemonėmis suintensyvinti
aktyvistų sąjudžio veikimą Lietuvoje... priversti visus žydus bėgti iš
Lietuvos drauge su raudonaisiais rusais.
pora savaičių prieš rusų-vokiečių karo pradžią buvo paleistas
atsišaukimas, nukreiptas specialiai prieš žydus... įspėti, kad būtų jų
pačių gyvybės gelbėimo sumetimais tiksliau iš anksto arba nors kartu su
rusų raudonąja armija iš Lietuvos pasitraukti.
Manęs nešokuoja nei įspėimas žydams, nes tie parazitai parodė kas jie
tėra buvę net tokiame krašte kaip Lietuva, kur niekas jiems nekliudė
gyventi ir pogromų nedarė... galėjo gyventi pas mus nuošaliai, bet jie
panoro kištis į mūsų gyvenimą, tad tegu žino, kad jie pasidarė mūsų
neprieteliai ir kenkėjai. Čia nėra jokio antisemitizmo, o tik apsigynimo
priemonė prieš elementą, kurs naudojasi svetima jėga savo parazitiškoms
savanaudiškoms vakchanalijoms išdarinėti... atsisėstų ant areštuoto
kunigo ir tyčiotųsi tuo būdu iš visos lietuvių tautos... komisoriautų ir
savo rusiškumą skleistų?
-
Ar Skirpa sauke zudyti zydus? Kad tu, Gintai, issinesdintum is Lietuvos
ar reikia tokius zudyti? Siandien kitos aplinkybes. Lietuvos okupacija
gresia tik is Lenkijos. Lenkai greitai is taves padarytu lenku. Todel
taves nezudytu. Tarpukario gi Lietuvos valdzia puikiai zinojo artimiausiu
metu perspektyvas ir visokiais budais zydus tiesiog vare is Lietuvos. Tik
kai kurie tai suprato kaip zydu fizini naikinima. Tu ir siandien
Pravieniskiu kontingentui pasiulyk laisve uz ne tik zydu naikinima, bet
ir uz paciu lietuviu. Ir vel turesima tukstancius galvazudziu. Ir dar
tokiu kaip tu, Gintai.

"Įvykiai, sukrėtę Lietuvą“. O jei lietuvis būtų iššaudęs lenkų kaimą ?"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/ivykiai-sukrete-lietuva-o-jei-lietuvis-
butu-issaudes-lenku-kaima-.d?id=47070021

"Didžiausias pavojus Lietuvai  Lenkija"
Ozolas: Mano galva, Europos Sąjunga iš esmės buvo kuriama tam, kad būtų
galima taikiu būdu perdalinti sienas po Helsinkio susitarimų, kurie
reiškė, kad sienas galima būtų keisti tik konflikto būdu. ES yra sukūrusi
tokius teisės kanonus, kurie puikiausiai leidžia perdalinti sienas
„kosovizuojant“ bet kurią teritoriją. Visi nugalėtojai  Čerčilis,
Ruzveltas, Stalinas  sienas vedė taip, kad jos perkirstų tautas, kad būtų
sukurtos įtampos zonos. O kadangi Amerikai niekada nebus priimtinas nei
Prancūzijos, nei Vokietijos dominavimas Europoje, jai reikia turėti kokią
nors fiziškai galingą jėgą. Tai  Lenkija. R. Sikorskis ir žaidžia būsimu
sienų perdalijimu.
-
Ozolui protas nusvito po to kai lenkas is neapykantos papjove jo sunu. O
kada tu ateisi i prota?