Tema: Re: Izraelio pavyzdys
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-05-31 18:13:43
On Thu, 31 May 2018 08:13:43 +0300, Gintas wrote:

> O koks Lietuvos poziuris i okupacines Izraelio pajegas, vis saukiant,
> kad Kryma rusai okupavo, tad pastarieji nusipelno sankciju?

1. Izraeliui Lietuvos sankcijos kaip muses ikandimas drambliui. Rusijai
tas pat.
2. Jeigu pradesi rekauti tai maza nepasirodys.Zydai tave suvystys kaip
palestiniecius. Net cyptelti negalesi
3. Jeigu tu toks musulmonu draugas tai kiek ju cia, lietuvoje, priimum
4. Palestinieciai salia Izraelio nesugeba tapti valstybe
99. durniu ir baznycioje musa

"V. Pranckietis: siūlomas įstatymas atvers kelią originalias pavardes
rašyti ir vietos lenkams"
delfi.lt/news/daily/lithuania/v-pranckietis-siulomas-istatymas-atvers-
kelia-originalias-pavardes-rasyti-ir-vietos-lenkams.d?id=75345929
leis originalią !!! pavardžių rašybą pagrindiniame paso puslapyje...
vietos lenkams
-
Lietuvoje ivedama antra valstybine kalba - lenku. Paso pagrindiniame
puslapyje pavardes bus rasomos lenkiskai. Tiems, kurie nores lietuviskai
pagal skambesi, pase bus papildomas puslapis. Kaip Latvijoje rusams. Bet
ta lietuviams dar reikes issireikalauti is lenku.

"A. Ažubalis. Apie „didžiąją“ politiką ir lietuvių kalbą"
delfi.lt/news/ringas/politics/a-azubal is-apie-didziaja-politika-ir-
lietuviu-k alba.d?id=74576398
Lenkijos politikų ir diplomatų pagalba, uoliai talkinant
tomaševskininkams, pavyko Lietuvos piliečių asmenvardžių rašybos
klausimą, kaip ir kitas Lietuvos lenkų „problemas“, paversti Lenkijos
vidaus politinės darbotvarkės dalimi.
-
Nemanau ar verta toliau diskutuoti, jeigu Lietuva jau FAKTISKAI praradusi
valstybinguma. Diskutuoti galima ar ne geriau butu, kad mus valdytu ne
Varsuva, o Maskva. Tuomet mus bent KULTURINGAIS zmonemis laikytu. O kas
mes busime valdomi Varsuvos? Mazai is musu tyciojamasi siandien?

Siandien Lietuva man primena durniu ligonine, kurioje pacientams leista
rinkti sau gydytojus is savo paciu tarpo... neturinciu supratimo net apie
valstybinguma. Neuzgincysite juk, kad ekonomikos egzistuoja tiek kiek
visuomene valstybinga. Kitu atveju didziausi ekonomistai yra ciukciai,
kurie vis kuria savo ekonomika neturedami valstybes. Juokinga? Is paciu
saves?
Ir tai Lietuvoje vadiname demokratija. Belieka tik tokiai demokratijai
pradeti baznycias statyti ir pasikviesti lenku kunigus, kad ligoniu
ismokytu demokratijos.

"V. Landsbergis. Aistros dėl pilietybės"
Jeigu leisime daugiau, negu vieną ir ne kaip išimtį, tai toliau ribos
nėra. Judėjimas nėra vienakryptis. Kitų šalių (kol kas ES ir NATO)
piliečiai gali norėti, net gausiai, Lietuvos pilietybės, ir ją gaus vos
užėję į kontorą. Aš nespalvinu, bet matau. O jeigu į mūsų kontorą
nusidrieks eilės jau turinčių nebe vieną pilietybę.

"V. Putino meilė B. al Assadui su išskaičiavimu"
delfi.lt/verslas/energetika/v-putino-meile-b-al-assadui-su-
isskaiciavimu.d?id=69197754
Sirijos gyventojų 74 proc. buvo arabai sunitai, 12 proc.  alavitai, 10
proc.  krikščionys...
JAV tyrinėtojas Danielis Pipesas 1989 m. rašė: „Daugelį amžių alavitai
buvo silpniausi, kaimiškiausi, labiausiai niekinami ir atsilikę Sirijos
gyventojai. Pastaraisiais metais jie transformavosi į valdantįjį Sirijos
elitą. Šiandien alavitai dominuoja vyriausybėje, užima svarbiausius
karinius postus, naudojasi neproporciga švietimo išteklių dalimi, tampa
turtingi.
“Pasak D.Pipeso, asadų klano valdžiai priešiški sunitai ir kitos Sirijos
tautinės ir religinės grupės kaltino alavitus ilgalaikiu sąmokslu, kuris
galiausiai pavyko,  šie užgrobę valdžią šalyje.

kas cia gaidys? - paklause Lietuvos valdzia
Mes busime gaidziai - pareikalavo rusiskomis komedijomis uzauges elitas