Tema: Re: Kaip cia taip nesiseka tokiai velykoj derzave ?
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-04-24 09:48:29
"Audrys" <kokskienoreikalaskokiadezee@takas.lt> wrote in message
news:pbl1u4$c16$1@trimpas.omnitel.net...
> man tai ispudis, kad prie sito tiesiog labai didele ozhiu koncentracija,
> isminusuojanti ir pasalinanti kitokius komentarus.

o kodel butent prie sito straipsnio? ir kodel kremliatroliai nesugeba
atsilaikyti pries supistai maza lt oziu gvardija? labai idomu. o gal

> Ir daznai buna  nu straipsnis sutvertas oziams, bet ozhiu nera .....
> Ozhiai susikoncentrave ties kokiais 3 straipsniais.

panasiai kaip vata? ok

> Isvada: ozhiai apmokami tvartelio, o tvarteliui pinigu daugiau straipsniu
> apimt tiesiog neuztenka.

uzskaitau isvada. tiesa sakant butu geras, jei taip butu. blyn, net visai
noreciau galvoti, kad tai yra ne tik imanoma, bet kad butent taip ir yra,
dekui uz palaikyma! galingas tas musu tvartelis.