Tema: Re: Kaip cia taip nesiseka tokiai velykoj derzave ?
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-04-21 12:14:53
"arunazz" <nera@gov.org> wrote in message
news:pbesqc$ghn$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia jau tapo taisykle - arba po straipsniu praktiskai nera troliu
> komentaru, arba visi komentarai tiesiog dvokia nuo troliu. Paskutiniu metu
> sumazejo dvoko.

as ta irgi pastebejau, ir man tai yra vienas idomesniu fenomenu susijusiu su
vata. nes tikrai buna koks nors straipsnis kur tiesiog tikiesi rasti nebloga
vatos koncentracija komentuose, bet nueini ir mastai zmogus - wtf? kur mano
vata kasdienine? as ka, liksiu nepavalges? ko gi mielai vatai sis ar anas
konkretus straipsnis "neuzkliuvo"? pradedu tyrineti (vatnykologas juk esu)
straipsni atidziau, ieskau kazkokiu momentu kurie galejo salygoti straipsnio
komentaru apejima ratu. kol kas esu isgrynines gal tik kelis aspektus, gal
veliau susisteminsiu.