Tema: Re: Kaip cia taip nesiseka tokiai velykoj derzave ?
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-04-21 12:32:53
zodziu, vienas is aspektu berods gali buti toks. tai yra tie atvejai, kai ta
pasaulio siknos skyle rashka jau tikrai konkreciai gauna i galva arba
"pasigaidina" pasaulio mastu. kai pasigaidinama taip konkreciai ir
nekvescionuotinai, kad jau nebebuna net standartiniu "pateikit irodymus" ir
panasiu stenejimu, bliatj. ir tada, kai jau ne per kur nesigauna pyzdelinti
apie sachtiorus arba kalte suversti ateiviams. tas dienas stengiuosi bent
minimaliai atsvesti.

puikus irodymas, kad rashkos rabai supranta tik kalejimo santvarka ir
"syla". kol pizdy gerai neduosi, tol net nesisveikins, nes nu kam? is kitos
puses, gerai, kad pagaliau atrastas bent vienas budas artimiau, ne tusciai
bendrauti. dar keli edukaciniai smugiai i galva ir ziurek gal jau net
bendroj laiptinej nustos sikti. todel as optimistiskia tikiu, kad viskas su
laiku. savaime suprantama, kad eiliniam zmogui gali buti sunku formuojant
iproti, kad pries tariant "labas" - reikia nusitaikyti ir gerai pisti i
pasnekovo galva, bet pasaulis jau mokosi.