Tema: Re: Kaip cia taip nesiseka tokiai velykoj derzave ?
Autorius: Audrys
Data: 2018-04-23 19:34:12
man tai ispudis, kad prie sito tiesiog labai didele ozhiu koncentracija,
isminusuojanti ir pasalinanti kitokius komentarus.
Ir daznai buna  nu straipsnis sutvertas oziams, bet ozhiu nera ..... Ozhiai
susikoncentrave ties kokiais 3 straipsniais. Isvada: ozhiai apmokami
tvartelio, o tvarteliui pinigu daugiau straipsniu apimt tiesiog neuztenka.

"vatnykologas"  wrote in message news:pbkscs$7e5$1@trimpas.omnitel.net...

"arunazz" <nera@gov.org> wrote in message
> Cia jau tapo taisykle - arba po straipsniu praktiskai nera troliu
> komentaru, arba visi komentarai tiesiog dvokia nuo troliu. Paskutiniu metu
> sumazejo dvoko.

dar vienas idomus mano akiai straipsnelis kurio komentaruose aptinkamas
itartinai zemas vatos koncentracijos lygis:

https://www.delfi.lt/news/daily/demaskuok/prorusiski-separatistai-nesikuklina-vel-iesko-lietuviu-snaiperiu-ir-grasina-hagos-tribunolu.d?id=77785211