Tema: Re: "Atsipgasau"
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-05-11 18:26:15
> Manau kad informacija lengvai tampa propaganda jei duodama nelygiai; sio
> atveju jei rasyti apie vienu zmoniu zveriskuma (kuri kiek zinau iskart po
> to Stalinas uzdraude (betkoki smurtas pries civilius) ir jo kiek zinau
> veliau nebuvo), ir nemineti vokeciu elgesio.

Ne mano reikalas paciam ant pirstu aiskinti. Rusai masiskai prievartavo ne
tik Vokietijoje. Pasiieskok pats Internete kaip Jugoslavijos KP vadovas,
Stalino bendramintis, Broz Tito kreipesi i Stalina, kad rusai nustotu
prievartauti Jugoslavijos moteris. Stalinas atsake, kad tai yra atpildas
rusu kareiviams uz padetas aukas.
Gali pasiieskoti informacijos sia tema apie vykdomus prievartavimus
Cecenijoje. Pavyzdziui pries keleta metu buvau uztikes skaicius, kad
Cecenijoje priskaiciuota 40,000 rusu kariuomenes iszudytu vaiku.