Tema: Re: "Atsipgasau"
Autorius: Alvidon
Data: 2010-05-10 19:49:35
Dėl planų - jau seniai atsakyta (vokiečiai neturėjo smulkmeniškų planų,
jie tas smulkmenas atidėjo ateičiai, šiaip jau nieko gero neplanavo).
Bet dalykas paprastas: vokiečiai mūsų neskriaudė beveik (nu sakykim
nespėjo), o rusai - labai skriaudė (ir 1940'ais žudė, trėmė, ir po karo
žudė, trėmė), faktiškai musie nėra Lietuvoj šeimos, nenukentėjusios
nuo rusų (man vis norisi sakyt "nuo bolševikų", tipo rusai čia neprieko,
bet tai melas būtų, rusai prie ko, rusai žudė ir trėmė, rusai ir dabar
garbina Staliną, reiškia ir dabar skaito kad žudyti ir tremti - gėris).