Tema: Re: "Atsipgasau"
Autorius: Remigijus
Data: 2010-05-05 00:15:45
 > Na ne išnaikint aišku siekė (po Stalino jau nebenaikino atvirai).
Negaliu atleisti tokiu "pasidavimo mandagumui" klaidu. Tokios kaip medus
ant atitinkamu propagandistu stalo.

Naikino, ir atvirai. Tik planas kiek skyresi nuo vokiskojo -
tiesmukisko. Rytieciai, gi, viena sako, kita daro.

Tremimai ir zudynes aplink WWII turejo sunaikinti Tautos branduoli, o
likusieji turejo nutauteti patys. Uzsilike uzsispyreliai, vos
isaiskinti, buvo fiziskai naikinami ir veliau.

Emus pusti siltesniems vejams, rusai, lygiai kaip savo laiku vokieciai,
nebespejo igyvendinti savo planus iki galo.

Remigijus