Tema: Re: bedarbyste
Autorius: bet_kas
Data: 2010-04-13 12:02:29
Labai paviršutiniškas požiūris vertinti pagal atlyginimą
Pvz. gali būti žmogus turintis nuosavą žemę (t.y. maistą pats
užsiauginantis) ir mišką (malkos šildymui)
ir dar priedo gaunantis 600 LTL/mėn pajamas (gadgetams, atostogoms ir pan.)
Pvz. gali būti žmogus turintis 3500 LTL/mėn pajamas ir juos visus sukišantis
būsto nuomai,
maistui ir šildymui.

Pirmojo ir antrojo pajamų ir laiko struktūra gali reikšmingai skirtis.