Tema: Re: bedarbyste
Autorius: panoramiksas <laukiu@laiškų.lt>
Data: 2010-04-10 21:28:36
RimasOK - patenkintas gyvenimu žmogus. Ant kitų
jis bbd ir tiek. Tai yra lianzbergizmo filosofijos esmė: jei tu
patriotas, tau viskas gerai, o jei tau kas nors blogai - tu gaidys.

Panašiai, beje, ir komunizme, ir kitose gražiose idėjose:
ką, tau kas nors nepatinka? Tu su mumis ar tu prieš mus?

Nieko naujo po saule.

"Rytis" <rytisp@gmail.com> wrote in message
rimai, eik tu n*chuj. tu kliedi.