Tema: Re: bedarbyste
Autorius: Alvidon
Data: 2010-03-29 19:26:26
A tai ko taip pigiai parsiduodat ? Kam univeras buvo ?
Alu lakei visą studijų laikotarpį, kad taip ir neišmokai nieko ?
Ir kal kažkas už 600 Lt/mėn vaikšto į darbą - nu niekaip
nesuprantu (matomai tiesiog meluoja, gauna kokius 2k vokely).
1200 Lt/mėn - tai čia maždaug 60Lt per darbo dieną, tobiš
pvz. sutvarkyt vieną kliento kompą per dieną, ar per pora
mėnesių kliento vonioj remontą padaryt... Liapota...
Aš irgi tingiu dirbti, ale man pragyvenimui kaip ir mažoka 1200Lt/mėn.