Tema: Re: Sparti elektrini? statyba Kaliningrade ? signalas Baltijos ?alims
Autorius:
Data: 2018-03-18 22:10:21
Negyvenai ir nežinai.
Atvažiuodavo gazikas "šiukšliavežys" , pasignalindavo ir visi bėgte
supildavo į tokį kuzovą. Jokių konteinerių nebuvo.

"Labaigerasnikas"  wrote in message news:p8m10r$bt9$1@trimpas.omnitel.net...

tais laikais konteinery nieko gero nebudavo
o dabar daugumoj iesko metalo ir depozitines taros

"Gintas"  parašė naujienų news:p8eha9$2dk$1@trimpas.omnitel.net...

cia kokiais banko zenklais tie lietuviai toki vidutini atlyginima gaudavo?
Lietuvos startavimo metu buvo zmoniu, beieiskanciu maisto atlieku siuksliu
konteineriuose? Dabar tai tokiu matau nemazai.