Tema: Re: Re:Sparti elektrini? statyba Kaliningrade ? signalas Baltijos?alims
Autorius: svyt
Data: 2018-03-13 18:08:02
Skola dideja, nes biudzetas dideja, surenkama daugiau mokesciu, ir
 kartu suplanuojama daugiau islaidu.
Pvz as turiu fura, ir kartu didele skola bankui, bet as uzdirbu 4x
 daugiau, negu uzdirbciau neturedamas skolos bankui. skolos
 administravimas man irgi kainuoja daug, bet kame problema, nes ja
 padengia gautos pajamos?

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/