Tema: Re: Sparti elektrinių statyba Kaliningrade – signalas Baltijos šalims
Autorius: Audrys
Data: 2018-03-12 10:38:40
kaulinis imbecilas nuo priesu PATS apsisaugos :D:D:D:D
laksto vis kaip nuparkes shunekas ir peza apie gresme ir nato "draugus"

"Bone Daddy"  wrote in message news:p850ci$jl9$1@trimpas.omnitel.net...

Apsaugok viešpatie nuo tokių brolių, o nuo priešų aš pats apsisaugosiu.

"Signalizacija"  wrote in message news:p84u9d$i9b$1@trimpas.omnitel.net...

Čia kai rusai užpuola savo kaimynus kalti lieka amerikėnai :D . Gerai
varai, geras tas koksas iš Argentinos

o elektrines Kenigsberge kaip ir px mums, mes iš kacapijos elektros
neperkam ir per ją neperdavinėjam.