Tema: Re: Sparti elektrini? statyba Kaliningrade ? signalas Baltijos ?alims
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-03-18 17:27:47
gali paaiskinti kam Lietuvai 150 tanku? Ka ruosiames pulti?

"Gintas"  parašė naujienų news:p88tdb$p3v$1@trimpas.omnitel.net...

problemos man jokios-nes tai tavo pinigai, tavo skolos ir tavo bedos.

Lietuvos problemos, tegu ir netiesiogiai liecia ir mane. Jeigu nesugebame
niekaip ismokt isgyvent is to, ka uzdirbame-skola dideja (faktas) Skolai
didejant-baveik garantuotai dideja ir adminstravimo islaidos, kurios savo
ruoztu velgi didina skola, nes isgyvent is surinkto biudzeto tai juk
nesugebama.

To pasekoje-Lietuva startavusi su nuliu skolos, dabar kasmet atiduoda virs
600 mln eur, vien skolai administruoti.