Tema: Re: Mažais žingsneliais iš nevilties liūno
Autorius: Audrys
Data: 2018-03-04 16:07:15
turi toki uzrasa? ne? nes su tokiu uzrasu kotiruojasi prasciau nei made in
china ?

"Labaigerasnikas"  wrote in message news:p7gqnd$h81$1@trimpas.omnitel.net...

daugybe Ikea Sweden parduodamu daiktu yra Made in Lithuania

"Gintas"  parašė naujienų news:p7ekau$seo$1@trimpas.omnitel.net...

5 daiktai, is tos kruvos, kurie yra namuose? Ir ant keliu ju yra spaudas,
kad tai pagaminta Lietuvoje? :)

Jei pradesi purkstauti, imesiu kokia nuotrauka, kai ant laido yra spaudas
"made in Germany", kaip ir ant elektros jungiklio ar rozetes. O gal
nuotraukos nori, kur spaudas ant baldu?

Tad klausimas-ant keliu daiktu yra spaudas "made in Lithuania"?