Tema: Re: Mažais žingsneliais iš nevilties liūno
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-03-02 12:16:08
Gal ukrianiečiai dirba, gal staklės ispanų gamybos, o žaliava - iš Kinijos
ir taip toliau. Kabliukų visada galima rasti, bet visumoje - manau viskas
eina geryn.

"bezas"  wrote in message news:p7b7vu$ds5$1@trimpas.omnitel.net...

Džiugu kad kažkas mūsų šalį jau sugeba rasti žemėlapį ir parodo
pasitikėjimą. Prie staklių plūšės kokie ukrainiečiai bet čia irgi gal
nėra blogai.