Tema: Re: Mažais žingsneliais iš nevilties liūno
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-02 13:43:49
O, Plunges baidarininku baubas Linas islindo. Pavasariu jam padvelke, tad vel galės gainiot baidarininkus, islipusius i kranta kojas pailsinti:)

Šiaip, prieš metus buvo diskusija, kodėl mus supa daug ivairių kitose salyse pagamintų daiktų, o stai lietuvišku nesimato arba juos tenka iš kvapo pažinti.

Situacija kol kas, mano manymu , nepasikeitė. Vis tos pačios snekos apie lazerius, GPS imtuvus i furas ir lietuviškus baldus, ant kurių gamintojai net lipduka uzdėt drovisi. Ir visa tai, kai mus supa tūkstančiai daiktų su konkreciu gamintoju spaudais.