Tema: Re: Mažais žingsneliais iš nevilties liūno
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-03 12:22:47
Ar tik sakysi, kad pateikė ar ir pavardinsi bent 10 vnt iš tų 200?  Pramoninės prekės, su ženklų "made in Lithuania"

Nebukit maži vaikai-imkit ir išvardinkit, idan aš galėčiau saraša sudaryt ir pult ieškot nusipirkt. Nes kol kas savo namuose nieko nematau su tokiu ženklu ir tai mane, kaip lietuvi zeidzia