Tema: Re: Nacių okupacijos laikotarpis (1941-1944 m.)
Autorius: Audrys
Data: 2018-02-08 22:19:26
"Skaityk tarp eilučių." :D:D:D

dar vienas alkoholikas fantazuotojas aka fura svyt
kai faktai netinka - prasideda skaitymas tarp eiluciu, t.y. kliedesiai

On 2018-02-08 22:02, Gintas wrote:
> Imk dar, kad neturetum iliuziju, dvejetu dalintojau:
>

> Buvęs SS ir policijos vadas Ostlande (Rytų krašte, t. y. Baltijos šalyse
> ir Gudijoje) Friedrichas Jeckelnas 1946 m. sausio 2 d. sovietų teismui
> Rygoje teigė, kad A. Hitleris ne tik norėjo prie Vokietijos prijungti
> Baltijos šalis, bet ir neigiamai vertino jų gyventojus dėl nuolatinio
> priešinimosi vokiečių veržimuisi į Rytus. A. Hitleris ketino vienus
> gyventojus išvežti darbams į Vokietiją, kitus suvokietinti, trečius
> sunaikinti, o Baltijos šalyse apgyvendinti vokiečių kareivius.

> [...]

Tai va ką pats dabar nukopinai ir patvirtina mano teiginį, jog jie ne
tautiniu pagrindų atranką darė. Ir jei logika tau visai neveikia,
pagelbėsiu - ta Lietuvos piliečių dalis, kurią planuota sunaikinti, buvo
žydai ir čigonai. Visi kiti arba puikūs darbininkai, ar net arijai.
Skaityk tarp eilučių.