Tema: Re: Nacių okupacijos laikotarpis (1941-1944 m.)
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-08 16:44:50
Sutik, grazinai man televizoriu ir as ji ziurejau. Tai kiek geriau, nei kai jis buvo is manes atimtas. O dabar rusu neber, o tiek televizorius, tiek keliai, tiek gamyklos, tiek tiltai ir uztvankos liko. Veikiantys :)

Del vadovavimo-vokieciai ne issizioti lietuviams nelaido. Taip -sutinku, smagiau kai bute nieko nera svetimo, bet jei lyginti: a) bute svetimas ir tu bijai but sukurentas sildymo sezonui prasidejus b) bute svetimas, bet tu jo valytojas su alga

Kalbu apie sulyginima. Apie sulyginima lietuviu teisiu, tiek prie vieno okupanto, tiek prie kito.