Tema: Re: Nacių okupacijos laikotarpis (1941-1944 m.)
Autorius: MRT
Data: 2018-02-08 11:48:24
> zodis " atkovojo" netinka, nes Klaipedos krastas Lietuvai niekada nepriklause. "Uzgrobe"-sakyt lietuviui lupos neapsivercia.
> Politkorektiskas issireiskimas-prijunge svetima krasta prie Lietuvos karines operacijos metu (ir sugalvok tu man taip :)   )

Principi jo.. tu teisus.. iki 1721 m. gyvenusius barbarus nekalbekim..

Jmj, jus skaityt nemokant?

1. 1923 m. ja per smurta pavogiet nusiunte ten savo agentsvo. Ne jusu gi buva.
2. 1939 m. patys grazinot, vsio uzpakalys - ne jusu. Reikejo nedot, o Gint!
3. 1945 m. isvadavo ir padovanojo, nes dusia dobra. Kur jusu ĄČIŲ?!

---

1. Lietuvos vyriausybei parėmus Klaipėdos krašto gyventojų sukilimą, Klaipėdos kraštą užėmė Lietuva ir miestas 1923 m. sausio 15 d.
prijungtas prie Lietuvos Respublikos. Klaipėdos kraštą Lietuvai pripažino ir Tautų Lygos ambasadorių konferencija (pagal specialiai
1924 m. sudarytą Klaipėdos krašto konvenciją).

2. Lietuvos vyriausybei priėmus Vokietijos ultimatumą 1939 m. kovo 23 d. miestą užėmė nacistinė Vokietija.

3. 1945 m. sausio 28 d. Klaipėdą užėmė sovietų kariuomenė ir perdavė Lietuvos SSR.