Tema: Re: Naci? okupacijos laikotarpis (1941-1944 m.)
Autorius: CTPAX
Data: 2018-02-07 20:45:39
deretu kreipti demesi, vien is humaniskumo puses. Bet kas buvo tas prazuvo, reikia dirbit siuo metu, kad ateityje nebutu tokiu idiotizmu. T.y jokiu imigrantu i Lietuva is Sionistinio vieneto.

jei Lietuvoje nebutu sinagogu, tai nebutu ir zydu tragedijos. Beje patys sekmingiausi zydai pabego palike saviskius. O dabar trupina batona ant visokiu lituvisu ir polaku.