Tema: Re: CCCP vs ES ir emigracija
Autorius: svyt
Data: 2018-01-21 17:16:44
Krymo pastovus gyventojai? Kuriu tevai ir seneliai ten palaidoti,
 ar sovietmeciu baige karine tarnyba ir pensijai pasirinke
 simferopoli?
pirmiausia okupavo, paskui apgyvendino saviskius,
 paskui tie saviskiai jau kelia neramumus, cia dar  Suslovo
 sovietmecio toli siekianti taktika.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----