Tema: Re: CCCP vs ES ir emigracija
Autorius: Audrys
Data: 2018-01-19 09:44:40
tavo pasakoj kelios problemos: nei sautuvo nei soviniu tu neturejai, ir dar
kandziojai zmones kartu su ta pasiutusia lape.

"Kesha"  wrote in message news:p3s6gp$smf$1@trimpas.omnitel.net...

Gintas explained on 2018.01.19 :
> Butent Rusijos kariuomene ir turetum. Rusu kariuomene ishvadavo tavo
> krasta nuo vokieciu okupacijos, ir turetum jaust uzh tai dekinguma.

Atbėgo į kiemą pasiutusi lapė (apsiputojusi ir balta kaip kalėdų
senis), nueinu iki seifo pasiimti ginklo, kad ją nudobt, bet išeinu su
šaunyku ir žiūriu, ogi kaimynas jau nudobęs ir pozuoja su grobiu, aišku
sutaupė, man šovinį, bet kažkaip poto mano kiemas tampa kaip ir jo
kiemu, tipo man padarė gi paslaugą (kurios nei prašiau, nei ką), poto
ateina kitas kaimynas ir paėmęs už škirkos išmeta velniop tą jau
užknisusį kaimyną ir dabar lieku šitam kaip ir skolingas...
Ir taip tęsiasi ir tęsiasi, o poto visi ir užmiršta kas ir nuo ko
prasidęjo, tik prisimena paskutinius gyvenimo atvejus...