Tema: Re: CCCP vs ES ir emigracija
Autorius: Tomas
Data: 2018-01-21 11:25:28
Jei ne lietuviai, atsirugtu tavo diedams ir 1870-ieji, ir Mirties slenis Kurshiu nerijoj. Prancuzai manai shiaip buvo okupave Klaipedos krashta? Juk jei ne lietuviai, tavo diedai butu sudalyvave sildymo sezono pratesime, prancuzams kontroliuojant degimo procesus. Tai kazkaip... pasigendu dekingumo. Ir 2% Lietuvos kariuomenei.