Tema: Re: CCCP vs ES ir emigracija
Autorius: Kesha
Data: 2018-01-19 09:47:27
Gintas expressed precisely :
> 2 konvencijos str. nustatė, jog Klaipėdos kraštas Lietuvos valstybėje bus
> atskiras autonominis vienetas, turintis įstatymų leidybos, administracinę,
> juridinę bei finansinę autonomiją.

Tai amerikėj teksaso valstija irgi su spec teisėmis, bet realiai kaip?
kaliningrado "valstija" kokiam ten laikui "nuomuojama"?
jei sakai "A", tai ir sakyk "B" ir t.t., be to aš nesakau, kad sistemos
tobulos, bet vieniems priimtinos vienos, kitiems kitos, o šiais
laikais, galima ir lengviau pasirinkti, kuri yra priimtinesnė ir ten
migruoktelti :)
O kad šiam pasauliui iki tobulybės oj kaip toli, tai sutinku :)