Tema: Re: Del sausio 13tosiosios
Autorius:
Data: 2018-01-13 21:59:24
gal ir gauna atlyginimą.
Jis nelabai gali atsakinėt nesislėpdamas, nes jo veikla puikiai įsipaišo į
Baudžiamąjį Kodeksą.
Ir iš darbo nenori išlėkt.

"gediminas"  wrote in message news:p3dnv5$lib$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip psichopatas per daug sistemingai dirba. Psichus veikia pilnatis,
ruduo-pavasaris, jie kartais pasimetas savo nuomonej, lengvai susivarto.
O sitas ciulpiene, gerai gaudosi kokias temas pradet, ka kaip pasakyt, i
kokias diskusijas veltis, o kur tik vandeni padrumst ir tept slides.
Atrodo net darbo valandas galima atrist, kada jis dirba. Va Audrysa
pasiunti, tas atsako kaip gyvas zmogus - su emocija. O sita pavadini
ciulpiene - poker feisas. Zino, kad is emociju naudos 0, geriau eilini
karta pavemt apie ukru teises i egzistavima. Kartok nesamone tol kol kas
nors ja patikes.