Tema: Re: Del sausio 13tosiosios
Autorius: Bone Daddy <·info@bonedaddy.serveftp.com>
Data: 2018-01-13 13:32:31
Taigi čia visai normalu rusų tankams važinėt po Lietuvos, Ukrainos miestus.
Ukrainietis jei iššaus kokį Javelin, bus kaltas.
  Kai suomiai urmu degino rusų tankus, Nelabs buvo labai pasipiktinęs!

"arunazz"  wrote in message news:p3cprt$vqu$1@trimpas.omnitel.net...

esme nuo to nesikeicia - kaltas ne kas "netycia" palindo po tanku. Esme -
raudonuju uteliu buvimas ne savo namuose.