Tema: Re: Del sausio 13tosiosios
Autorius: nelabs
Data: 2018-01-13 11:35:58
kiek atsimenu, dau gas sirgo pxjizmu, jiems ar rusu tankas ar kareivis
atrode tik butaforija, kuri negali nieko blogo padaryti. uztat lindo kiek
galima arciau, pargriudavo, nes buvo slidu, as buvau ta nakti ir kazkaip
netycia nusimirdavo, nesilaikydami saugos technikos taisykliu.  kai tankas
issauna kad ir tusciai, paeina dafiga smugio banga ir zmogenas jei yra
galva pakises, galva nunesama. specialiai jei butu shaude sausio 13 butu
pasidariusi mesmale ir lavonu kalnai

chenn <chenn@chenn.du> ra?e news:p3chjs$pve$1@trimpas.omnitel.net: